سایت آماده ارزان

طراحی سایت ارزان و یا استفاده از قالب سایت آماده ارزان فرصتی مناسبی است برای افراد و شرکت هایی که تازه شروع به کار کرده اند و می خواهند کسب و کار خود را گسترش دهند.

قالب های سایت ارزان قیمت به سایت هایی گفته می شود که قبلا طراحی شده اند و یک بار از آن استفاده شده است. و حالا با قرار دادن آن در فروشگاه قالب آماده سایت همگان می توانند از آن استفاده کنند. استفاده از سایت آماده و ارزان دارای مزایا و معایبی است که در این مقاله به طور کامل به تحلیل آن می پردازیم.

قالب های آماده سایت که ما در رادی وب طراحی می کنیم از پایه کدنویسی تمیز و اصولی می شوند و ایت از مزایای سایت های ما است. از آنجایی که ما تماما از ابتدا اصولی کدنویسی می کنیم بنابراین سایت ها سبک با سرعت بالا و بدون هیچ باگی است. در ساخت سایت ارزان و آماده رادی وب از هیچ گونه سایت ساز استفاده نشده است.

مزایای سایت آماده و ارزان

استفاده از قالب های آماده و ارزان سایت دارای مزایای زیادی است. این قالب ها قبلا توسط یک مشتری سفارش داده شده اند. مراحل طراحی به طور کامل انجام شده سپس در فروشگاه قالب قرار گرفته شده است. از مهمترین مزایای استفاده از قالب سایت آماده ارزان و رایگان :

 صرفه جویی در زمان و هزینه

از آنجا که سایت ارزان آماده از قبل طراحی شده است در زمان و هزینه ها بسیار صرفه جویی می شود. این ویژگی به خصوص برای افرادی که عجله دارند و یا نمی خواهند در ابتدا کار زیاد هزینه کنند مفید است. در استفاده از قالب آماده سایت مدت زمانی که باید برای کدنویسی از پایه صرف شود دیگر نیاز به گذراندن آن زمان نیست. از طرفی به دلیل اینکه مرحله طراحی سایت حذف می شود در هزینه نیز صرفه جویی می شود. از این رو قیمت سایت آماده ارزان بسیار کمتراز طراحی سایت اختصاصی و از پایه است.

سایت آماده ارزان قیمت

کدنویسی از پایه

از دیگر مزایای قالب آماده سایت رادی وب کدنویسی با استفاده از html و css از پایه است. تمامی قالب ها از ابتدا با html و css طراحی می شوند. از این رو از ابتدا استاندارد و بهینه و با سرعت بالا طراحی می شوند.

توسعه پذیری سایت

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا متن باز است. متن باز بودن وردپرس اجازه می دهد که سایت را بتوان به راحتی توسعه داد. از آنجایی که سایت از پایه کدنویسی شده است و از وردپرس استفاده شده است به سادگی قابلیت توسعه پذیری دارد.

ساخت سایت ریسپانسیو

از فاکتورهای مهم گوگل برای رتبه بندی سایت طراحی سایت واکنشگرا می باشد. سایت آماده ارزان و ریسپانسیو یعنی قالب آماده سایت موبایلی که در تمامی دستگاه های تلفن همراه و تبلت به خوبی قابل رویت باشد. طراحی سایت رادی وب کلیه وب سایت هایی که طراحی می کند از پایه به صورت ریسپانسیو طراحی می شود. این قالب های ارزان سایت بهینه سازی شده در تمامی دستگاه های موبایل و تبلت می باشد. ما با استفاده از بوت استرپ تمامی سایت ها را ریسپانسیو می کنیم. خزنده های موتورهای جستجو بوت استرپ را شناسایی می کنند.

ایمن سازی وب سایت

در استفاده از سایت های ارزان و آماده، ایمنی سایت بسیار اهمیت دارد. اگر سایت ایمن نباشد و یا دارای باگ باشد بعدا مشکلات بسیار زیادی به وجود می آورد. قالب های آماده بسیار زیادی در اینترنت رها شده است که بسیاری از آنها رایگان و بسیاری ارزان هستند. این قالب ها دارای باگ های فروان، غیر ایمن و سرعت بارگذاری بسیار پایینی دارند. بهینه نیستند و قابلیت بهین سازی ندارند. بنابراین بسیار مهم است که در انتخاب قالب سایت دقت لازم را داشته باشید.

خرید هاست و دامنه

پس از طراحی وب سایت ارزان و یا استفاده از قالب سایت آماده ارزان یا رایگان باید آن را بر روی دامنه اصلی آپلود کنید. دامنه سایت بهتر است کوتاه باشد و شامل نام برند و نوع کسب و کارباشد. در نام گذاری نام دامنه از حروف – + / استفاده نشود. نام دامنه یکسره پشت سر هم و کوتاه باشد. نام دامنه را طوری انتخاب کنید که کاربران بتوانند آن را به یاد بسپارند.

برای خرید هاست در ابتدا شروع فعالیت سایت می توانید هاست با حجم 500 مگ الی 1 گیگ خریداری کنید. اما به مرور با درج اطلاعات و پر شدن فضای هاست شاید لازم باشد حجم هاست ارتقا پیدا کند. حتما دقت داشته باشید سرعت هاست بالا باشد. سرعت هاست تاثیر مستقیم بر روی بهینه سازی سایت دارد. سرعت بالای سایت هم برای کاربران وهم برای موتورهای جستجو اهمیت دارد.

معایب استفاده از قالب آماده ارزان

همانطور که استفاده از طراحی سایت ارزان و آماده دارای مزایایی است استفاده از آن ها نیز دارای معایبی است که به برخی از افراد پیشنهاد نمی شود. اگر طراحی خاصی مد نظر دارید و یا می خواهید امکانات خاصی بر روی سایتتان فعال کنید . قالب های آماده چندان توصیه نمی شود و بهتر است از طراحی سایت سفارشی استفاده شود.

البته لازم به ذکر است که قالب های آماده که رادی وب تولید می کند به دلیل توسعه پذیری آن قابلیت افزودن هر گونه امکاناتی که مشتری بخواهد را دارد. اما اگر از نظر ظاهری مشتری ظاهر خاصی را بخواهد . یا رنگ خاصی را بخواهد و یا به طور کل بر روی طراحی ظاهر سایت وسواس داشته باشد ما طراحی قالب اختصاصی را پیشنهاد می دهیم.

سایت های جهانی قالب آماده

ارزش محصول یعنی مشتریان تا چه قیمتی حاضر هستند برای آم خدمات و یا محصولات هزینه پرداخت کنند. هر چه ارزش محصولی برای مشتریان بیشتر باشد ، مشتری حاضر است برای آن بیشتر هزینه پرداخت کند. قمیت کالا و خدمات فاکتور مهمی برای تمامی مشتریان است که برای آن کالا و یا محصول چقدر ارزش قائل باشند.

فروشگاه قالب رادی وب متشکل از قالب های سایت آماده و ارزان و رایگان با کیفیت بالا و هزینه پایین می باشد. اگر می خواهید خریدی امن و با کیفیت داشته باشید حتما از فروشگاه قالب سایت رادی وب دیدن فرمائید. سایت های آماده که ما در فروشگاه قالب قرار داده ایم از پایه با کدنویسی html و css طراحی شده اند.

این قالب ها بر اساس قالب های سایت جهانی تم فارست ایده گرفته شده اند. سایت های معتبری در جهان وجود دارند که قالب های سایت را به اضای پرداخت هزینه آنلاین به مشتریان می فروشند. برخی از وب سایت های معروف که قالب های آماده وردپرسی دارند مانند سایت تم فارست .

تم فارست سایت معتبر جهانی انواع قالب های سایت است. تنوع سایت های آماده در تم فارست به قدری بالا است که هر مشتری با هر سلیقه ای می تواند قالبی را انتخاب کند.

این سایت قالب های به روز و جدید با ظاهری زیبا دارد که معمولا مشتریان با هر سلیقه ای می توانند از بین آنها یکی را انتخاب کنند. همچنین سایت مشابه دیگر به سایت  templatemonster می توان اشاره کرد. این سایت نیز نمونه قالب های فروانی با تنوع زیاد دارد.

این دو سایت جهانی از سایتهای معتبر و معروف قالب های وردپرسی هستند.

اگر در خارج از کشور هستید و میخواهید از تم فارست یا template monster قالبی را خریداری کنید می توانید با پرداخت آنلاین پی پال خرید کنید. اما اگر در داخل ایران هستید و از یکی از این قالب ها خوشتان آمده است می توانید آن قالب را برای ما ارسال کنید تا کمترین هزینه برای شما طراحی کنیم.

و یا اگر قالب سایت خاصی مد نظر دارید  و یا امکانات خاصی می خواهید بر روی سایت خود فعال کنید نیز می توانید طرح و ایده خودتان را برای ما ارسال کنید تا آن را به صورت طراحی سایت سفارشی برایتان بسازیم.

سایت آماده ارزان فروشگاهی

وب سایت فروشگاهی یا فروشگاه آنلاین به سایتی گفته می شود که می توان از طریق درگاه پرداخت محصول یا کالایی را به فروش رساند. برای فعال سازی درگاه پرداخت آنلاین سایت باید ابتدا اینماد را فعال کرد. اینماد به عنوان نماد اعتماد مشتری است. برای فعال کردن اینماد از طریق سایت اینماد می توانید اقدام کنید. بعد از فعالسازی اینماد برای فعال سازی درگاه پرداخت اقدام می کنید.

وب سایت آماده فروشگاهی ارزان یا رایگان که در فروشگاه قالب رادی وب وجود دارد و ما آنها را از قبل طراحی کرده ایم و در فروشگاه قالب بارگزاری کردی ایم.

این سایت ها با استفاده از وردپرس و از پایه کدنویسی شده اند. در ساخت قالب سایت فروشگاهی ارزان از پلاگین ووکامرس استفاده شده است. پلاگین ووکامرس قوی ترین پلاگین فروشگاه ساز در وردپرس و در جهان است. این افزونه امکانات بسیاری دارد. افزونه های وردپرس به دلیل منبع باز بودن آنها قابلیت توسعه پذیری دارد. از این رو این پلاگین قابلیت های زیادی دارد وافزونه های بسیاری نیز با آن سازگاری دارد.

سایت آماده ارزان فروشگاهی رادی وب که از پایه با استفاده از html و css و سیستم مدیریت محتوا وردپرس ساخته شده است.

سایت آماده ارزان شرکتی

اگر صاحب کسب و کاری هستید که خدماتی ارائه می دهید و می خواهید خدماتتان را معرفی کنید ما سایت ارزان شرکتی را به شما پیشنهاد می دهیم. سایت آماده ارزان شرکتی مناسب شرکت ها و یا مشاغلی است که خدمات ارائه می دهند. البته شرکت هایی که محصول دارند و میخواهند محصولات خود را معرفی کنند اما قصد فروش آنلاین ندارند نیز مناسب است. برای طراحی این سایت ها می توان پلاگین ووکامرس را نصب کرد. و از قابلیت های آن استفاده کرد اما درگاه پرداخت را فعال مکرد.

طراحی سایت شرکتی به سایتی گفته می شود که به منظور معرفی خدمات یا معرفی شخص و یا شرکت ساخته می شود. برای اشخاص و یا کسب و کارهایی که تازه شروع به کار کرده اند استفاده از قالب آماده ارزان سایت گزینه مناسبی اسب.

وب سایت آماده ارزان وردپرسی

وردپرس به عنوان محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا در سراسر جهان می باشد. از این رو طرافداران سایت های وردپرسی هر روز رو به افزایش هستند. به دلیل قیمت پایین و کیفیت بالا وردپرس بسیاری از متخصصان و شرکت ها سایت های وردپرسی را انتخاب می کنند.

قالب های وردپرس به صورت رایگان از وب سایت وردپرس قابل دانلود هستند. همچنین به دلیل به روز رسانی های مکرر وردپرس، قالب های وردپرسی گزینه ی مناسبی برای طراحی سایت ارزان و با کیفیت است.

سایت آماده وردپرس به دلیل متن باز بودن قابلیت توسعه پذیری دارد. بر روی سایت آماده ارزان و رایگان فروشگاهی وردپرس می توان افزونه هایی که با پلاگین ووکامرس سازگاری دارند را نصب کرد.  از این رو پلاگین ووکامرس بسیاری از قابلیت هایی را که اگثر مشتریان می خواهند می تواند ساپورت کند. برخی از ویژگی هایی که افزونه ووکامرس در طراحی سایت فروشگاهی ارزان قیمت می تواند ساپورت کند شامل :

  • سیستم مدیریت محصولات
  • سیستم مقایسه محصول
  • سیستم چند فروشندگی
  • فیلتر محصولات
  • ساخت ویژگی برای محصولات ساده و محصولات متغییر
  • دسته بندی محصولات

و امکانات فروان دیگر که برای سایت های وردپرسی می توان اضافه کرد.

مزایای استفاده از سیستم مدیریت محتوا وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا متن باز است که می توان آن را به راحتی توسعه داد. یعنی برنامه نویسان و طراحان سایت می توانند به کد های سایت دسترسی داشته باشند. از این رو می توان سایت را مطابق با سلیقه مشتری ویژگی داد و یا امکانات خاصی کم و اضافه کرد. همچنین می توان ظاهر سایت را به صورت سفارشی و اختصاصی طراحی کرد.

طراحی سایت ارزان و با کیفیت سئو شده

ما در طراحی سایت رادی وب به صورت فریلنسری سایت ها را طراحی می  کنیم. از مزایای طراحی سایت فریلنسری قیمت پایین طراحی نسبت به شرکت ها و کیفیت بالای خدمات است. شرکت های طراحی سایت به دلیل هزینه های جانبی که دارند تمام این هزینه ها را از مشتری می گیرند. اما طراحی سایت فریلنسر این امکان را به طراح می دهد که بتواند با هزینه بسیار کمتر سایت با کیفیت طراحی کند. از این رو می توان سایت ارزان و اصولی به مشتریان تحویل داد. از طرفی چون از پایه کدنویسی می شود تماما بر اساس اصول سئو طراحی می شود.

وب سایت آماده ارزان و رایگان برای چه کسب و کارهایی پیشنهاد می شود؟

استفاده از قالب سایت ارزان قیمت آماده برای تمامی کسب و کارها پیشنهاد می شود. البته برای کسب و کارهای کوچک و تازه تاسیس نیز می توانند بهتر باشند. قالب سایت ارزان و رایگان به دلیل هزینه های پایین می توانند برای کسب و کارهایی که نمی خواهند درد ابتدا کار زیاد هزینه کنند بهتر باشد.

همچنین به دلیل اینکه به سرعت می توان آن را آپلود کرد برای کسانی که عجله دارند نیز مناسب است.

مطالب مرتبط ----> طراحی سایت سفارشی ارزان یا استفاده از قالب سایت آماده ارزان

طراحی سایت سفارشی یا  قالب سایت ارزان و رایگان

ساخت سایت اختصاصی و استفاده از قالب سایت آماده هر دو دارای مزایا و معایبی است که بهتر است با آنها آشنا شویم و سپس اقدام به طراحی سایت کنیم.

در طراحی سایت اختصاصی مشتری می خواهد طرح سایت و یا امکانات خاصی برای وب سایت خود داشته باشد. به عنوان مثال طراحی سایت املاک و یا طراحی سایت چند فروشندگی مانند دیجی کالا و یا ساخت سایت ارز دیجیتالی . این ها نمونه هایی از سایت هایی است که امکانات خاصی دارند. مشتریان در طراحی این سایت ها می خواهند که امکانات ویژه ای بر روی سایت فعال کنند. در این صورت ما ساخت سایت سفارشی را به آنها پیشنهاد می دهیم.

اما گاهی مشتری امکانات خاصی نمی خواهد و یک وب سایت ساده شرکتی برای معرفی شرکت و خدمات خود می خواهد  در این صورت ما استفاده از قالب های آماده سایت را به آنها پیشنهاد می دهیم.

اگر مشتری به طرح و ایده خاصی مدنظر دارد و بر روی ظاهر سایت وسواس دارد و یا می خواهد رنگ بندی یا قالب بندی خاصی را استفاده کند ، مسلما طراحی سایت اختصاصی برای او مناسب تر است. اما اگر مشتری چندان وسواس بر روی ظاهر سایت ندارد و می تواند از میان قالب های آماده یکی را انتخاب کند می تواند از سایت های آماده فروشگاه قالب رادی وب یکی را انتخاب کند.

در صورتی که زمان و هزینه برای مشتری مهم باشد سایت آماده رایگان و ارزان گزینه مناسب تری برای او است. اما اگر مشتری تایم کافی دارد و یا هزینه برای اون مهم است بهتر است از قالب های آماده سایت یکی را انتخاب کند.

کلام آخر

سایت های ارزان آماده و یا طراحی سایت سفارشی هر دو با توجه به نیاز مشتریان مفید هستند . اما بهتر است ابتدا ببینیم نیاز ما چیست و سپس تصمیم بگیریم کدام را انتخاب کنیم.

قالب های آماده سایت رایگان و ارزان بسیار زیادی در اینترنت وجود دارد که قابل دانلود کردن هستند. اما به یاد داشته باشیم از هر قالبی برای سایتمان استفاده نکنیم. بسیاری از این قالب های رایگان که در دنیای وب رها شده اند دارای باگ های بسیاری زیادی هستند که بعدها مشکلات فروانی برای سایت ما به وجود می آوردند. بسیاری از آنها به راحتی ویروسی می شوند و ایمن سازی شده نیستند. از این رو حتما دقت کنید که سایتی که انتخاب می کنید کدنویسی از پایه باشد. ایمن سازی شده و سبک باشد. طراحی سایت رادی وب یا در نظر گرفتن تمامی این اصول و نکات بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه می دهد. ما با افتخار می توانیم بگوئیم که تا به حال هیچ سایت ویروسی و یا باگ دار تحویل مشتری نداده ایم و کیفیت برای ما حرف اول را می زند.

14 پاسخ به “سایت آماده ارزان”

  1. I was really itching to fix it some wager some change on some sports matches that are phenomenon auspicious now. I wanted to let you guys recall that I did find what I reckon with to be the trounce site in the USA.
    If you fall short of to pull down in on the action, verify it out of the closet: crypto casino online

  2. Делюсь своим опытом выбора постельного белья. Кажется, что тут сложного? Пришел в магазин, увидел красивое – купил.
    Купить постельное белье – задача очень важная и не из простых на самом деле.
    Во-первых, материал постельного белья. Хлопковое постельное бельё – это классика, он дышащий, имеет гипоаллергенные свойства.
    Постельное бельё изо льна – прочное, устойчиво к износу. Вместе с тем может быть немного грубоватым.
    Шёлковое постельное бельё – осязают роскошью, весьма приятное на ощупь. Оно дороже по стоимости другого белья.
    Синтетическое постельное достаточно практичное. Оно доступно каждому, но может быть не таким дышащим.
    Плотность постельного белья может быть следующей: 120-150 г/м?: лёгкое, летнее; 150-180 г/м?: всесезонное; 180-220 г/м?: плотное, зимнее.
    Учитывайте размеры матраса, подушек, одеял при выборе постельного белья. Не берите впритык, лучше немного с запасом.
    Купить постельное бельё можно в интернет-магазине не выходя из дома. Многочисленный ассортимент товаров интернет-магазинов домашнего текстиля по размерам, цветам и составу позволит выбрать именно то, что вам нужно.

  3. I have been excited to making a couple of stakes on different sports games occurring right now. I reckoned I ought to inform all of you that I have stumbled upon what I consider to be the best dependable online destination throughout the USA. If you’re keen on getting involved in the fun, don’t forget to explore the website: Download

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *