ارزان ترین روش در طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت ارزان اما با کیفیت و اصولی و بهینه سازی شده، نیاز هر کسب و کاری است. طراحی وب سایت ارزان و استفاده از سایت آماده ارزان به خصوص برای کسب و کارهای تازه کار می تواند بسیار مفید می باشد. البته برای طراحی وب سایت ارزان اما قدرتمند و حرفه ای و اصولی نیاز به دانش تخصصی در زمینه طراحی سایت است.

فروشگاه قالب سایت رادی وب متشکل از قالب های سایت آماده رایگان و ارزان قیمت می باشد. این سایت ها قبلا با استفاده از html و css از پایه طراحی شده اند. طراحی سایت از پایه مزایای زیادی دارد که در این مقاله به طور کامل در مورد سایت آماده ارزان و طراحی وبسایت ارزان صحبت می کنیم. سپس ارزان ترین شیوه طراحی سایت را ارزیابی می کنیم.

سفارش طراحی سایت ارزان

برای سفارش ارزان ترین روش ساخت وب سایت، شما می توانید با تماس با مشاوران ما و دریافت مشاوره رایگان تماس حاصل فرمائید تا بهترین تصمیم را برای وب سایتتان بگیرید.

سایت ساز رایگان چیست؟

سایت ساز ها ابزار ساخت وب سایت هستند که بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و کدنویسی می توانید سایت را طراحی کنید و آن را مدیریت کنید. اما ما به شما سایت ساز های رایگان را پیشنهاد نمی دهیم. استفاده از سایت ساز های رایگان و یا استفاده از افزونه های سایت ساز و بسیاری از قالب های آماده که در اینترنت هستند مشکل بسیار زیادی دارند و در آینده شما را به دردسر می اندازند. برخی از مشکلاتی که سایت سازها به وجود می آورند مانند:

  • عدم امنیت بالا و امکان ویروسی شدن وب سایت
  • بهینه نبودن وب سایت برای موتورهای جستجو
  • عدم موبایلی بودن برخی از سایت سازها
  • سرعت پایین وب سایت های آماده که با سایت ساز طراحی شده اند.
  • عدم توسعه پذیر بودن سایت
  • عدم پشتیبانی سایت

و بسیاری مشکلات دیگر که در کار کردن با این سایت ها ممکن است برای سایت شما ایجاد شود. که علاوه بر هزنیه هایی که برای برطرف کردن آن باید پرداخت کنید بسیار زمان بر هم هستند.

در زیر برخی از سایت ساز های آماده جهانی را نام برده ایم:

سایت های آماده رایگان رادی وب

قالب های سایت آماده رادی وب که با کمترین قیمت در اختیار کاربران قرار می گیرند به هیچ وجه از با استفاده از سایت ساز طراحی نشده اند و از پایه از صفر کدنویسی شده است. از آنجایی که از صفر کدنویسی می کنیم تمامی اصول و قواعد بهینه سازی سایت را در ساخت وب سایت رعایت می کنیم.

و اما امتیازاتی که سایت آماده رایگان رادی وب دارد عبارتند از:

بهینه بودن سایت ها

سایت ها کاملا اصولی و بر اساس استاندارد های گوگل طراحی می شوند.  از این رو بهینه سازی شده هستند.

از آنجایی که وردپرس دائما در حال به روز رسانی قالب هایش است. کدهای قالب های وردپرس بهینه سازی شده بر اساس الگوریتم های سئو است. از این رو این قالب ها برای سئو مناسب هستند.

مطالب مرتبط ----> طراحی سایت ارزان و سئو شده

ارزانترین روش طراحی وب سایت

استفاده از قالب های رایگان و ارزان وب سایت فروشگاه قالب رادی وب، به صورت رایگان و یا با قیمت بسیار پایین در اختیار کاربران قرار می گیرد. این سایت ها قبلا یک بار برای مشتری از صفر طراحی شده است وحالا در فروشگاه قالب در اختیار کاربران قرار گرفته است.

کدنویسی از پایه

تمامی سایت ها از پایه و از صفر با کدنویسی طراحی شده است و از هیچ افزونه سایت ساز استفاده نشده است. از این رو سایت ها هم سبک هستند و هم بهینه سازی شده و موبایلی طراحی می شوند.

پشتیبانی سایت

ما تمامی سایت هایمان را پشتیبانی می کنیم در حالی که سایت های آماده سایت ساز ها پشتیبانی نمی شوند. پشتیبانی سایت یعنی هر گونه مشکل که بر روی سایت بخواهد به وجود بیاید مانند حمله ویروسی به سایت.

بهینه سازی سرعت سایت

از مهمترین ویژگی های قالب سایت آماده رایگان و ارزان رادی وب سبک بودن سایت ها و سرعت بالای آنها است. از آنجا که از پایه کد نویسی می کنیم به جای استفاده از افزونه های اضافه و زیادی به جای تمامی آنها کدنویسی می کنیم. بنابراین سایت ها هم سبک هستند و هم از سرعت بالایی برخوردار هستند. و به راحتی بهینه سازی سرعت نیز می شوند.

توسعه پذیری وب سایت

از مزایای طراحی سایت وردپرسی، توسعه پذیر بودن سایت های وردپرسی است. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز است. متن باز یعنی کدهای سورس قالب در دسترس عموم قرار دارد. از این رو میتوان کدها را کم و اضافه کرد . برنامه نویسان با کدنویسی بر روی کدهای قالب می توانند امکانات به سایت اضافه کنند و یا پلاگین بنویسند. همچنین طراحان می توانند سایت های سفارشی طراحی کنند.

طراحی وب سایت ریسپانسیو

ساخت سایت ریسپانسیو یعنی وب سایت در تمامی دستگاه های موبایل و تبلت و در تمامی صفحات نمایش به خوبی قابل مشاهده کردن باشد. ما تمامی سایت هایمان را با بوت استرپ طراحی می کنیم. بوت استرپ یک پلتفرم موبایلی سازی در طراحی سایت است. خزنده های موتورهای جستجو زمانی که سایت را پیمایش می کنند به کدهای بوت استرپ توجه می کنند. اگر سایت با کدهای ریسپانسیو طراحی شده باشد بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو است. اما اگر خزنده های موتورهای جستجو متوجه شوند که سایت ریسپانسیو نیست آن سایت از نظر سئو مشکل دارد.

امنیت وب سایت

ایمن سازی سایت از فاکتورهای مهم در طراحی سایت است. ایمنی سایت هم برای جلوگیری از ویروسی شدن سایت و هم برای جلوگیری از هک شدن سایت اهمیت دارد. این موضوع به خصوص برای سایت های فروشگاهی بسیار مهم است. زیرا در سایت های فروشگاهی اگر سایت ایمن نباشد هکر ها با هک کردن درگاه پرداخت می توانند حساب کاربران را هک کنند.

ایمنی وب سایت همچنین برای سئو سایت بسیار حائز اهمیت است. گوگل به پروتکل https برای رتبه بندی وب سایت اهمیت می دهد.

رادی وب با ایمن سازی وب سایت با استفاده از افزونه security و کدنویسی صحیح، تمامی این مشکلات را از قبل پیش بینی کرده و جلوگیری می کند.

خلاصه مطلب

به طور کلی شما می توانید با در نظر گرفتن نیازها و شرایطتان، انتخاب کنید که سایت از پایه طراحی شود و یا از سایت آماده ارزان استفاده کنید. اما در هر صورت حتما دقت داشته باشید که از کجا سایت را خریداری می کنید. سایت های آماده رایگان و ارزان بسیاری در اینترنت هستند. اما بسیاری از آنها قابل اعتماد نیستند و استفاده از آنها توضیه نمی شود. این قالب های آماده مشکلاتی که بعدا ها می توانند به وجود بیاورند بسیار زیاد هزینه بر و زمانبر است.

ارزان ترین روش در طراحی وب سایت

ارزان ترین روش های ساخت وب سایت

بسیاری از کسب و کارها در ابتدای کار خود تمایل دارند که وب سایت داشته باشند اما نمی خواهند برای طراحی سایت زیاد هزینه کنند. در ادامه روش هایی را پیشنهاد می دهیم که با استفاده از این روش ها می توانید سایت ارزان قیمت و حرفه ای داشته باشید.

ساخت سایت با وردپرس

طراحی سایت وردپرسی همیشه از روش های ارزان طراحی سایت بوده است. وردپرس همیشه قالب های خود را به صورت رایگان در وب سایت وردپرس قرار می دهد. از این رو کاربران می توانند به راحتی این قالب ها را بردارند و به دلخواه خود بر روی آن تغییراتی دهند و از آن استفاده کنند.

به دلیل رایگان بودن وردپرس می توان سایت هایی با قیمت بسیار پایین طراحی کرد.

یکی از مزایای سایتهای وردپرسی امکانات فروانی است که وردپرس دارد. هر مشتری با هر امکاناتی که بخواهد می تواند با استفاده از وردپرس سایت مورد نظرش را بسازد. در مخزن افزونه های وردپرس بیش از هزاران افزونه و پلاگین برای هر نوع امکاناتی که بخواهید وجود دارد.

استفاده از وب سایت های فری لنسری

سایت های فری لنسری زیادی مانند پونیشا وجود دارد که فریلنسر ها در آن ثبت نام می کنند  و کارفرما سفارش طراحی سایت خود را به سایت فریلنسری می دهد. این سایت آن را به فریلنسرها پیسنهاد می دهد و فریلنسر ها پیشنهاد های خودشان را در مورد هزینه طراحی و نحوه طراحی می گویند. کارفرما می تواند از بین فریلنسرها بهترین پیشنهاد را انتخاب کند.

استفاده از سایت آماده رایگان و سایت آماده ارزان

در صورتی که از میان قالب های سایت های آماده یکی از آنها را بپسندید و انتخاب کنید ، استفاده از سایت های آماده یکی از روش های ارزان قیمت در ساخت وب سایت است.

قالب سایت ارزان بسیار زیادی در اینترنت وجود دارد. همچنین بسیاری از شرکت ها و فریلنسرها سایت های ارزان با استفاده از افزونه های سایت ساز می سازند. امات بهترین روش استفاده از قالب سایت آماده و ارزان از پایه کدنویسی شده است. این قالب دارای مزایای زیادی است که در این مقاله به طور کامل در مورد آن توضیحاتی دادیم.

استفاده از سایت ساز ها

سایت ساز ها ابزارهای رایگانی هستند که به کاربران این امکان را می دهند که کاربران خودشان سایتشان را طراحی کنند. برای استفاده از این ابزارها نیازی به دانش فنی و برنامه نویسی نیست. از جمله سایت ساز های ایرانی مانند سایت وبزی.

طراحی سایت فریلنسری

فریلنسرها افراد متخصصی هستند که با سابقه کار و مهارت کافی در مورد طراحی سایت در منزل و با کامپیوتر شخصی خودشان کار می کنند. برای طراحی سایت فریلنسری علاوه بر سفارش ساخت سایت در سایت های فریلنسری می توانید از فریلنسرهایی که در منزل کار می کنند به صورت مستقیم کمک بگیرید. این افراد معمولا دانش کافی برای طراحی سایت و کدنویسی دارند اما در شرکت و یا سازمانی کار نمی کنند. فریلنسرها غالبا نسبت به شرکت های طراحی سایت هزینه کمتری دریافت می کند. زیرا آن ها بسیاری از مخارجی که شرکت ها دارند مانند هزینه مکان شرکت، هزینه های مالیات، هزینه های داخل شرکت، حقوق کارمندان و بسیاری از مخارج این قبیل را ندارند، می توانند طراحی سایت ارزان را به شما تحویل دهند.

فریلنسرها معمولا در سایت های آگهی و یا تبلیغات مشتریانشان را پیدا می کنند. در ایران در سایت هایی مانند دیوار و شیپور می توانید فریلنسرها را پیدا کنید.

طراحی وب سایت توسط دانشجویان

یکی از روش هایی که می توانید سایت خود را با ارزان ترین قیمت انجام دهید طراحی سایت توسط دانشجویان و افراد مبتدی است. این افراد به دلیل عدم سابقه کافی در زمینه طراحی سایت و برای کسب تجربه بیشتر حتی به صورت رایگان ساخت وب سایت شما را بر عهده می گیرند. البته دذ بحث طراحی سایت پشتیبانی سایت بسیار اهمیت دارد. اصولا دانشجویان پشتیبانی سایت را برعهده نمی گیرند بنابراین حتما در این مورد مطمئن شوید.

مزایای استفاده قالب سایت آماده ارزان و رایگان

استفاده از قالب سایت آماده رایگان یا ارزان دارای امتیازات زیادی است. صرفه جویی در زمان و هزینه، تنوع قالب ها، رعایت اصول استاندارد در ساخت قالب ها و … از جمله مزایای استفاده از قالب سایت ارزان است.

صرفه جویی در زمان و هزینه

همانطور که بارها گفته ایم استفاده از سایت های آماده ارزان باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود. چونکه قالب ها از قبل طراحی شده اند بنابراین زمانی که باید مصرف شود تا غالب مجدد از پایه کدنویسی شود از بین می رود. از طرفی هزینه طراحی اولیه سایت نیز از هزینه کلی سایت کم می شود. فقط کافی است اطلاعات سایتتان را از قبل آماده کنید تا درج اطلاعات انجام شود. هزینه کمی بابت درج اطلاعات دریافت می شود.

تنوع قالب ها

سایت های آماده ای که در فروشگاه قالب رادی وب وجود دارد دارای تنوع هستند. این قالب ها قبلا توسط مشتریان سفارش داده شده اند. بنابراین هر نوع سایتی ممکن است که در آن باشد. و با توجه به سلایق گوناگون طراحی شده اند. طراحی سایت شرکتی ارزان، طراحی سایت فروشگاهی ارزان، ساخت سایت چند فروشندگی، طراحی وب سایت پزشکی ارزان، طراحی سایت املاک ارزان، طراحی سایت شبیه دیجی کالا و … می تواند  در فروشگاه قالب سایت رادی وب باشد.

رعایت اصول سئو در ارزان ترین روش طراحی سایت

بسیار مهم است که در عین حال که خدمات ارزان قیمت به مشتری تحویل داده می شود در عین حال از کیفیت خدمات پایین نیاد. بسیار مشاهده شده است که افرادی به اسم طراحی سایت ارزان یا رایگان، قالب های بی کیفیت را به مشتری می اندازند و مشتریان را در مورد قالب ها توجیه نمی کنند. رعایت اصول اخلاقی در کنار تعهد کاری بسیار مهم است.

سایت هایی که رادی وب طراحی می کند با استفاده از وردپرس از پایه طراحی می شوند. کدهای قالب وردپرس بهینه سازی شده هستند. از مهمترین فاکتورها در بهینه سازی سایت ریسپانسیو سایت و سرعت سایت است. همچنین عنوان و توضیحات سایت نیز به منظور بهینه سازی سایت برای سئو مهم هستند. ما تمامی این موارد را به صورت کدنویسی در کدهای قالب سایت در نظر می گیریم.

بهتر است بدانیم ----> ساخت فروشگاه آنلاین

ویژگی های طراح سایت حرفه ای

برای طراحی سایت اولین قدم پیدا کردن یک طراح سایت حرفه ای یا فریلنسر حرفه ای است. با کمک فریلنسر مجرب و حرفه ای با سابقه شما می توانید علاوه بر اینکه طراحی سایت ارزان داشته باشید در عین حال سایت حرفه ای و بی نقص داشته باشید.

فزیلنسر حرفه ای کسی است که بتواند به صورت تخصصی انواع وب سایت را طراحی کند. رادی وب با همکاری فریلنسر های متخصص و با سابقه طراحی سایت ارزان و حرفه ای را به مشتریان خود ارائه می دهد. مزیت طراحی سایت فریلنسری این است که بسیاری از هزینه ها کاهش پیدا می کند زیرا هزینه هایی مانند اجاره مکان، هزینه های کارمند و کارگر، هزینه مالیات و بسیاری از هزینه هایی که شرکت ها دارند حذف می شود. در ادامه برخی از ویژگی های طراح سایت حرفه ای را گفته ایم.

نمونه کارهای قبلی قوی و حرفه ای

طراح سایت حرفه ای مایل است نمونه کارهای قبلی خود را که قوی و تخصصی است به شما نشان دهد. اگر از شرکت یا فریلنسری نمونه کار قبلی خواستید و او همکاری نکرد بهتر به دنبال شخص دیگری باشید.

احترام به عقاید شما

یک طراح سایت حرفه ای و مجرب همیشه به عقاید و نقطه نظرهای مشتریان به دقت گوش می دهد و احترام می گذارد. او سعی می کند با در نظر گرفتن تمامی خواسته های مشتریان خود رضایت مشتری را جلب کند و در عین حال سایت با کیفیتی به او تحویل دهد.

اطلاعاتشان به روز است

تمام طراحان و برنامو نویسان حرفه ای سایت دائما در حال به روز رسانی اطلاعات و دانش خود هستند. علم کامپیوتر به طور مداوم در حال به روز رسانی است و کسی موفق است که بتواند دانش خود را با علم روز آپدیت کند.

خلاق است

طراح و برنامه نویس حرفه ای کسی است که خلاقیت داشته باشید. به روز رسانی  اطلاعات در کنار خلاقیت یک طراح حرفه ای می سازد. برخی از شرکت ها اگر چه اطلاعاتشان به روز است اما خلاقیت ندارند و این می تواند به کار آنها لطمه برند.

مهارت های عالی ارتباطی دارند

کسانی در حوزه وب و در تجارت موفق هستند که مهارتهای ارتباطی عالی دارند. ارتباط با مشتری نقش مهمی در مدیریت پروژه با مشتری دارد. همچنین برخی از پروژه ها و شرکت ها به صورت تیمی کار می کند. طراح و برنامه نویس و مدیری موفق است که ارتباط اجتماعی بالایی داشته باشد.

مقالات مرتبط -----> سئو و بهینه سازی سایت چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *