قالب سایت فروشگاهی و دو زبانه مد و پوشاک

قیمت : رایگان

پیش نمایش ویدئویی: کلیک

قالب آماده رایگان

قالب سایت فروشگاهی و دو زبانه مد و پوشاک مناسب برای معرفی  و فروش محصولات و فروشگاه های آنلاین است. این قالب با استفاده از کدنویسی html  و css و بر روی سیستم مدیریت محتوای وردپرس طراحی شده است. در ساخت قالب فروشگاهی مد و پوشاک از پلاگین ووکامرس استفاده شده است. وکامرس قوی ترین فروشگاه ساز در وردپرس است. منوی سایت مگا منو است و امکان طراحی و نمایش مقادیر زیادی از دسته بندی محصولات و محصولات را دارد.

در طراحی و ساخت قالب وردپرس بسیاری از موارد سئو و بهینه سازی سایت رعایت شده است. همچنین ما در رادی وب بر روی کدنویسی سایت دقت داریم که اصول بهینه سازی سایت را به خوبی رعایت کنیم. زیسپانسیو سایت و سرعت سایت و متا دسکریپشن ها از موارد مهم بهینه سازی قالب هستند.

ما در طراخی قالب از بوت استرپ برای ریسپانسیو سازی سایت استفاده می کنیم. زمانی که ربات های جستجوگر کد های بوت استرپ را می بینند سئو سایت را از نظر موبایلی تائید می کنند. نکته دیگری که در بهینه سازی قالب سایت مهم است؛ سرعت سایت است. ما سعی می کنیم در قالب ها بیشنر به جای پلاگین از کدنویسی استفاده کنیم . همچین برای بهبود سرعت سایت مواردی مانند حجم و فرمت عکس ها و ویدئو ها مهم هستند. بهتر است که عکس ها با فرمت webp  و با حجم بهینه سازی شده و اندازه 1200 پیکسل در 800 پیکسل باشند. از دیگر موارد مهم در بهبود سرعت سایت استفاده از یکسری کد ها در هدر سایت است که ما در طراحی قالب ها تمامی این کدها را استفاده می کنیم. همچین استفاده از متن جایگزین (alt) برای سئو تصاویر مهم است.  تایتل و دیسکریپشن سایت نیر در موارد مهم در بهینه سازی سئو سایت است. ما کد تایتل و دیسکریپشن را در هدر و فانکشن سایت قرار می دهیم.

قالب سایت رایگان مد و پوشاک دو زبانه است. زبان اول سایت فارسی و زبان دوم انگلیسی است که امکان جابه جایی زبان ها نیز وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *