قالب سایت ثبت شرکتی

قیمت : رایگان

پیش نمایش ویدئویی: کلیک

قالب آماده رایگان

قالب آماده ثبت شرکتی مناسب برای معرفی انواع شرکت ها، شرکتهای ثبتی، خدمات، ارگان ها، اشخاص و سایر موسسات است. طراحی این قالب به صورت خیلی ساده، کم حجم و با سرعت بالاست. این قالب برای کسانی که سرعت سایت و معرفی تمام خدمات در صفحه اصلی برایشان مهم است، پیشنهاد می شود. ما در رادی وب این قالب را با هزینه کم در اختیار بازدیدکنندگان سایتمان قرار می دهیم. در طراحی قالب سایت ثبت شرکتی از کدنویسی html و css  استفاده شده است. سیستم مدیریت محتوای این قالب وردپرس است. وردپرس سیستم مدیریت محتوای محبوب جهانی است. قالب ثبت شرکتی قابلیت توسعه پذیری دارد و مشتری می تواند به دلخواه خود سایت را سفارشی سازی کند و کم و اضافه گند.

قالب سایت ثبت شرکتی سئو و بهینه سازی شده برای موتور های جستجوگر است. در فرآیند سئو سایت ، بهینه سازی قالب سایت از پایه بسیار حائز اهمیت است. زیرا فرآیند سئو در واقع از همان ابتدا که سایت در حال طراحی است شروع می شود. سایت بهینه سازی شده به سایتی گفته می شود که تمام اصول سئو و بهینه سازی سایت مانند سرعت سایت و ریسپانسیو سایت به خوبی در کدنویسی آن رعایت شده باشد. کدنویسی ریسپانسیو این سایت با استفاده از بوت استرپ است. همچین سرعت سایت در لایت هوس گوگل سبز است. که از این موارد می توان به عنوان امتیازات این سایت نام برد.

در صفحه اصلی قالب ما فضا های زیادی برای توضیحات خدمات گذاشته ایم که در این قسمت ها می توانید از کلمات کلیدی استفاده کنید. استفاده از کلمات کلیدی در صفحه اصلی سایت برای فرآیند سئو حائز اهمیت است. در کدنویسی داخلی سایت برای متا تگ های دیسکریپشن و تایتل کدهای بهینه شده قرار داده ایم که به فرایند سئو کمک به سزایی می کند.

در استفاده از پلاگین ها سعی کرده ایم که تا حد ممکن از پلاگین های کمتر استفاده شود و در عوض از کدنویسی های بهینه شده استفاده کرده ایم. این کار باعث کاهش حجم سایت و افزایش سرعت سایت و در نتیجه افزایش ترافیک و رتبه بندی سایت در موتورهای جستجو می شود.

قالب وردپرسی ثبت شرکتی قابلیت به روز رسانی وردپرس و پلاگین های وردپرس را دارد. برای ایمن سازی قالب رایگان ثبت شرکتی از پلاگبن های security  مطمئنی استفاده می کنیم.  همچنین برای بالا بردن امنیت وب سایت تمامی فرم ها را نیز ایمن سازی می کنیم. ایمن سازی فرم ها با استفاده از کد های کپچا انجام می شود. این قالب با استفاده از آخرین به روز رسانی های وردپرس طراحی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *