بهترین شرکت های طراحی سایت ایران در سال 1401

در این مقاله در مورد بهترین شرکت های طراحی سایت و اینکه بهترین شرکت های طراحی سایت چه خصوصیاتی دارند صحبت خواهیم کرد. اگر قصد دارید که کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید ممکن است در ابتدا با یکسری از سوالات مواجه شوید و کمی احساس سردرگمی کنید.

امروزه با توجه به پیشرفت هایی که در حوزه طراحی سایت به وجود آمده است مانند طراحی سایت با وردپرس و یا استفاده از قالب های آماده سایت طراحی و راه اندازی سایت بسیار آسان تر از قبل شده است. اما ممکن است همچنان دیجیتال مارکتینگ و راه اندازی کسب و کار آنلاین با سختی هایی رو به رو باشد. رابط کاربری مناسب نقش مهمی در تعامل کاربران و صاحبان کسب و کارهای اینترنتی با شرکت های طراحی سایت است. بنابراین انتخاب یک شرکت طراحی سایت مناسب برای راه اندازی بازاریابی اینترنتی به خصوص برای شرکت های بزرگ مهم می باشد.

هدف از طراحی سایت

زمانی که شما قصد طراحی وب سایت برای شرکت یا کسب و کار اینترنتی خود را دارید، اولین و مهمترین سوال این است که هدف از شرکت های طراحی سایت برترطراحی سایت برای شما چیست؟ اگر شما صاحب کسب و کاربزرگی هستید و خدمات و یا محصولاتی ارائه می دهید در ابتدا باید نیاز های سایت خود را در نظر بگیرید.یه عنوان مثال استفاده از پنل پیامکی، عضویت و ورود کاربران، نحوه سفارش و پشتیبانی کاربران یا مثلا اگر طراحی سایت مارکت پلیس مد نظرتان است ، نحوه ثبت نام و عضویت همکاران و بسیاری از موارد دیگر که با توجه به نوع کاربر باید در نظر گرفته شود.

با در نظر گرفتن پاسخ مناسب به تمام سوالاتتان در مورد هدف از طراحی سایت  می توانید انتخاب مناسبی در خصوص شرکت طراحی سایت داشته باشید. اگر هدف هایتان را به طور واضح تعریف و مشخص نکنید ممکن است در انتها از نتیجه کار راضی نباشید.

خصوصیات بهترین شرکت های طراحی سایت

  • اولین خصوصیت مهم این که به قولی که می دهند وفادار هستند. هر آچه که در قرارداد باشد در زمان مشخص شده تحویل کارفرما می دهند.
  • نمونه کارهای قابل قبول و عالی دارند. بهترین نمونه کارهای شما می تواند باعث جذب مخاطبان بسیاری شود.
  • مشتریانشان همیشه راضی هستند و آنها را تائید می کنند. بهترین شرکت های طراحی وب سایت، معمولا مشتریان آنها را به صورت دهان به دهان می شناسند و هیچ مشکلی از بابت جلب رضایت مشتریان ندارند.
  • طراحان خوب و بهترین شرکت ها مشتریان خود را می شناسند و مشتریانی که خوب نیستند را رد می کنند.
  • بتوانند بهترین کیفیت را با مناسب ترین هزینه در اختیار کاربرانشان قرار دهند. یعنی طراحی سایت ارزان حرفه ای و قوی ارائه دهند.

آنچه آنها به مشتریانشان ارائه می دهند:

  • آنها مشتری مدار هستند. آنها با شناسایی دقیق مشتریان و هدف آنها بهترین کاری را که می توانند تحویل می دهند.
  • توانایی نوشتن عالی. یعنی چه؟ بهترین شرکت های طراحی وب سایت فقط طراحی گرافیک سایت عالی انجام نمی دهند بلکه آنها تیم حرفه ای از نویسندگان دارند. ابتدا تمام اهداف و نیاز های پروژه و خواسته های مشتریان را می نویسند، سپس شروع به طراحی گرافیک سایت می کنند.
  • سیستم مدیریت محتوای عالی به مشتریان ارائه می دهند. آنها فقط یک سیستم مدیریت محتوا ارائه نمی دهند بلکه با توجه به نیاز و خواسته و سلیقه مشتری بهرین سیستم مدیریت محتوا را به مشتری پیشنهاد می دهند. سپس به شما دقیقا آموزش می دهند که باید چه کار کنید و چگونه آن را ویرایش کنید.
  • طراحی و توسعه وب سایت را انجام می دهند. آنها معمولا یک تیم طراحی وردپرس حرفه ای دارند و تمام پروژه ها را با توجه به نیاز مشتری طراحی و توسعه می دهند.

نحوه کار شرکت های طراحی سایت برتر

آنها به خوبی بلد هستند پروژه را مدیریت کنند. بهترین شرکت های طراحی سایت می توانند بهترین مدیران را دارند. آنها می توانند هم تیم خودشان و هم تیم مشتریان را به خوبی مدیریت کنند.

بهترین مدیران طراحی سایت بهترین متخصصان در زمینه طراحی وب سایت هستند . با این حال آنها به خوبی می توانند هم تیم مشتری و هم تیم خودشان را به خوبی مدیریت کنند. اگر تیم مشتری پیشنهادی بدهد که از نظر فنی نیاز به بررسی داشته باشد . مدیر تیم طراحی سایت به خوبی با توجه به نیاز مشتری بهترین پیشنهاد را می دهد.برترین شرکت های طراحی سایت در ایران در سال 1401

می توانید مطمئن باشید که پروژه شما در زمان معین شده به خوبی و با رضایت تحویل داده خواهد شد.

آنها گارانتی پشتیبانی دارند و پس از اتمام پروژه گارانتی پشتیبانی آنها شروع خواهد شد.

قبل از اینکه پروژه طراحی وبسایت خود را آغاز کنید در مورد شرکتی که می خواهید با شما همکاری کنند تحقیق کنید و بهترین شرکت را برای طراحی سایتتان انتخاب کنید که بهترین طراحی در زمان معین و بهترین خدمات و پشتیبانی را به شما ارائه دهد.

طراحی سایت سئو و بهینه سازی شده

مسلما طراحی سایتی که فقط زیبایی داشته باشد کافی نیست. آنچه که در طراحی وب سایت اهمیت دارد، ساخت سایت مطابق با آخرین استاندارد های گوگل و بهینه سازی شده است. پروسه ی سئو و بهینه سازی سایت در حقیقیت از همان ابتدای شروع ساخت سایت آغاز می شود. یعنی طراح باید به گونه ای کد زنی کند که بهینه سازی شده باشد.

پس از طراحی سایت کسب رتبه  و ترافیک وب سایت از مهمترین مسائل است. بنابراین باید سایتی بهینه سازی شده طراحی شود.  در بهینه سازی کد های سایت یکسری اصول و موارد لازم است که در ادامه می گوئیم:

  • سرعت بالای سایت: هرچه سرعت سایت بالاتر باشد، برای سئوی سایت بهتر است. سرعت بالاتر باعث افزایش ترافیک بیشتر سایت می شود و هر چقدر ترافیک سایت بالاتر باشد رتبه سایت بهتر خواهد شد.
  • از تگ ها و متا تگ های بهینه شده در کدنویسی سایت استفاده شود. به عنوان مثال از تگ تایتل و دیسکریپشن مناسب در هدر سایت استفاده شود.
  • کد های مخصوص شبکه های اجتماعی در کدنویسی سایت رعایت شود.

ارائه نمونه کارها:

یک شرکت طراحی سایت خوب نمونه کارهای خوب به مشتریانشان ارائه می دهد.

صحبت کردن با مشتریان دیگر

یکی از روش هایی که می توان هر شرکتی را به خوبی شناخت صحبت کردن به مشتریان دیگر سایت و یا توجه به کامنت هایی که بقیه مشتریان می گذارند.

پیشنهاد امکانات توسط تیم طراحی سایت

اگر در ابتدای کار طراحی وب هستید و فعلا نیازی به امکانات زیادی ندارید اما ممکن است بعدا نیاز به امکانات بیشتری داشته باشید. یک شرکت طراحی سایت حرفه ای باید بتواند هر آنچه شما نیاز دارید را برآورده کند. شما می توانید در ابتدای پروژه درخواست خود را بگوئید و ببینید آیا آن شرکت توانایی انجام دادن این درخواست ها را دارد یا خیر؟

به طور مثال شما یک فروشگاه اینترنتی می خواهید راه اندازی کنید ولی در ابتدا نمی خواهید تمام امکانات را داشته باشد ولی به مرور زمان می خواهید سایت را گسترش دهید. می توانید همان ابتدا درخواست های خودتان رادر زمینه گسترش امکانات سایت فروشگاه آنلاین از طراح تان بپرسید و ببییند آیا او می تواند این درخواست ها را پاسخ دهد یا خیر؟

طراحی سایت ریسپانسیو

طراح سایت شما باید بتواند سایت ریسپانسیو طراحی کند. از آنجایی که امروز بیشتر کاربران اینترنت و شبکه های اجتماعی از طریق موبایل و تلفن های همراه از اینترنت استفاده می کنند، گوگل اهمیت زیادی به این موضوع می دهد. طراحی سایت باید کاربرپسند باشد. گوگل به کاربر پسند بودن سایت اهمیت زیادی می دهد. طراح سایت شما باید بتواند سایت را مطابق آخرین استاندارد های طراحی سایت ریسپانسیو بسازد. این موضوع برای سئو وبهینه سازی سایت هم اهیمت زیادی دارد. یعنی تا سایت ریسپانسیو طراحی نشود در موتورهای جستجو رتبه هم نخواهد گرفت.

پشتیبانی سایت

شرکت های برتر طراحی سایتحتما در زمان طراحی وبسایت در مورد نحوه پشتیبانی سایت سوال کنید. پشتیبانی باید به موقع و مناسب باشد. از طراح بپرسید که پشتیبانی شامل چه مواردی می شود و در قرارداد ذکر شود.

 روش های متداول طراحی سایت

همانطور که می دانید روش های متنوعی برای طراحی وب سایت وجود دارد. در ادامه انواع روش های طراحی سایت را توضیح می دهیم. البته در صفحه طراحی سایت کامل در مورد انواع طراحی سایت توضیح داده ایم.

قالب آماده سایت

ما در رادی وب قالب هایی داریم که به صورت رایگان و یا ارزان در اختیار مشتریانمان قرار می دهیم. قالب این سایت ها قبلا کدنویس شده است و طراحی شده و اکنون آنها را با قیمت کم و یا رایگان در فروشگاه قالب سایت رادی وب قرار داده ایم.

طراحی قالب سایت رایگان که ما در فروشگاه قالب رادی وب قرار داده ایم با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس و کدنویسی html  و  css نوشته شده است.

تمامی قالب ها به صورت واکنشگرا طراحی شده اند. طراحی سایت ریپانسیو یعنی سایت در تمامی دستگاه های موبایل، تبلت و کامپیوتر به خوبی دیده می شود.

طراحی قالب سایت از پایه

در این نوع طراحی سایت، کاربر قالبی را از فروشگاه های قالب جهانی مانند template monster  و یا  temforst  انتخاب می کند و ما آن قالب را از پایه طراحی می کنیم. در این روش در صورتی که مشتری امکانات خاصی بخواهد بر روی فاکتور محاسبه می شود.

طراحی سایت وردپرس سفارشی

اگر مشتری امکانات خاصی بخواهد و یا قالب خاصی مد نظر داشته باشد  طراحی سایت سفارشی برای ایشان مناسب است. طراحی سایت وردپرس سفارشی با توجه به درخواست و نیاز مشتری انجام می شود.

در اینجا سوالی که مطرح می شود: استفاده از قالب آماده سایت یا طراحی سایت سفارشی ؟ کدام یک بهتر است. طراح سایت حرفه ای با توجه به نیاز و درخواست های مشتری باید بتواند بهترین نوع طراحی سایت را به مشتری پیشنهاد دهد. اگر مشتری قالب خاص و منحصر به فردی می خواست یا نمونه قالب خاصی را مدنظرش بود و یا امکانات خاص و سفارشی می خواهد مثلا یک نمونه طراحی سایت املاک با ویژگی های خاص سایت املاک ، مسلما باید سایتی اختصاصی برای او نوشته شود. ولی ممکن است مشتری دیگر یک بیزنس نوپا باشد که تازه شروع به کار کرده و می خواهد در ابتدای کار یک سایت مقرون به صرفه و در عین حال حرفه ای و بهینه سازی شده داشته باشد، پیشنهاد ما استفاده از قالب های سایت آماده است.

شرکت های برتر طراحی سایت ایران

در ادامه برخی از شرکت های برتر طراحی سایت در ایران را نام میبریم:

 شرکت طراحی سایت وبسیما

وبسیما یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران است که نمونه کارهای قوی دارد. شرکت طراحی سایت وبسیما ، شرکتی خلاق و ایده پرداز است و نمونه کارهای متفاوت و زیبایی دارد. شرکت طراحی وب وبسیما یکی از قدیمی ترین شرکت های طراحی سایت است که فعایت خود را از سال 1390 آغاز کرده است. طراحی زیبا و منحصر به فرد این سایت هر کاربری را به خود جذب می کند. افکت و انیمیشن های زیبا و  استفاده از رنگ ها و تصاویر منحصر به فرد بسیار خلاقانه است و طراحی وب سایت این شرکت را از باقی شرکت ها متمایز کرده است.

بهترین شرکت طراحی سایت

شرکت وبسیما  مشتریان برجسته ای که دارد نشان دهنده حرفه ای بودن این شرکت است. نمونه سایت ها و مشتریانشان را می توانید در سایت وب سیما مشاهده کنید.

خدماتی که شرکت وبسیما ارائه می دهد شامل:

  • طراحی سایت و سئو
  • سئو وبهینه سازی سایت
  • دیجیتال مارکتینگ
  • بازاریابی آنلاین
  • تولید محتوا
  • برندینگ و بازاریابی اینترنتی
  • استارت آپ

شرکت طراحی سایت وب وان

یکی از و قدرتمند ترین شرکت های طراحی سایت در ایران، شرکت طراحی سایت وب وان است. با کلمه کلیدی طراحی سایت که از مشکل ترین کلمات کلیدی در موتور جستجوگر گوگل است در رتبه اول است. شرکت طراحی سایت وب وان از قدیمی های طراحی سایت است و یک دهه فعالیت دارد.

برترین شرکت های طراحی سایت در ایران

از جمله خدماتی که شرکت وب وان ارائه می دهد شامل:

  • طراحی سایت و اپلیکیشن
  • دیجیتال مارکتینگ
  • گوگل ادورز و تبلیغات کلیکی
  • سامانه پیامک انبوه
  • سئو و بهینه سازی سایت

شرکت طراحی سایت وبزی

از جمله حرفه ای ترین شرکت ها در زمینه طراحی و سئو سایت است. کار خلاقانه ای که این شرکت کرده است یک قالب ساز رایگان در صفحه اصلی سایت قرار داده است و کاربران می توانند با استفاده از این قالب ساز طراحی سایت رایگان انجام دهند. شاید برای هرکسی این کار جالب باشد که بتواند با چند کلیک خودش سایت بسازد.

شرکت های برتر طراحی سایت

از جمله خدمات شرکت طراحی وب وبزی شامل:

  • طراحی سایت
  • سئو و بهینه سازی سایت
  • تولید محتوا
  • قالب سایت رایگان

شرکت طراحی سایت همیار وردپرس

یکی از شرکت های منحصر به فرد و سرشناس در زمینه طراحی سایت وردپرس، سایت همیار وردپرس به مدیریت آقای علی حاجی محمدی جوان خلاق و موفق است. شرکت همیار وردپرس همچنین پلاگین های وردپرسی را نیز تولید می کند. از خلاقیت های این شرکت ارائه پلاگین های کاربردی با قابلیت های فراوان در سایت های وردپرسی است. همچنین فروشگاه قالب سایت همیار وردپرس که انواع قالب های زیبایی سایتی وردپرسی را به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار می دهد.

10 شرکت برتر طراحی سایت در سال 1401

شرکت های برتر طراحی سایت در جهان

منظور از شرکت های برتر چیست؟ مسلما شرکت های برتر شرکت هایی نیستند که در زمینه طراحی سایت ، طراحی های زیبایی داشته باشند. برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت باید تمامی فاکتورها را در نظر گرفت. برخی از فاکتورهایی که می تواند شرکت های برتر را متمایز کند در ادامه می گوئیم:

  • حس مشئولیت پذیری و به موقع تحویل دادن پروژه
  • پشتیبانی عالی سایت
  • تسلط بر مباحث دیگر در حوزه دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی آنلاین
  • تسلط کامل بر سئو سایت
  • تسلظ بر بهینه سازی کدهای سایت
  • و بسیاری خصوصیات دیگر

البته امروز با توجه به رقابت های تنگاتنگ بین بسیاری از شرکت های طراحی سایت و با توجه به سطح عالی همه آنها در این حوزه، تعیین اینکه کدام شرکت برتر است واقعا دشوار است اما می توانیم بگوئیم کدام شرکت ها موفق هستند. در ادامه می خواهم تعدادی از شرکت های موفق در حوزه طراحی وب را معرفی کنم.

Lounge Lizard –  تاسیس سال 1998

شرکت طراحی سایت لانگ لیزارد دارای 23 سال تجربه در حوزه ظراحی سایت، سئو، دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی آنلاین، شبکه های اجتماعی، تولید اپلیکیشن موبایل است . محل دفتر این شرکت در شهرهای نیویورک، واشنکتن و لس آنجلس است.

،بهترین شرکت های طراحی سایت در دنیا

شرکت طراحی و توسعه WebFX

شرکت webfx یک شرکت خلاق در زمینه بازاریابی اینترنتی سئو و طراحی سایت، با خدمات کامل در این زمینه است . شرکت وب اف ایکس راه حل های خلاقانه ای در زمینه طراحی وب را با بسیاری از شرکت های بزرگ تا متوسط در سطح جهان ارائه داد.

این شرکت به عنوان یک شرکت نمونه و پیشرو در زمینه های طراحی سایت، سئو ، تجارت الکترونیک و خدمات بازاریابی اینترنتی شناخته شده است.

Intechnic

Intechnic یک آژانس کوچک مستقر در ایلینوی است. این شرکت متخصص در زمینه طراحی وب و دیجیتال مارکتینگ در شیکاگو است. برای مشاهده این وب سایت می توانید بر روی لینک آن کلیک کنید.

برترین شرکت های طراحی وب در دنیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *