برترین شرکت های طراحی سایت وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا منبع باز است که محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا در جهان است. 33 درصد از سایت های جهان با وردپرس طراحی شده اند.

شما هر ایده ای برای طراحی سایت که داشته باشید با طراحی سایت وردپرس می توانید آن را پیاده سازی کنید. در ابتدا وردپرس در سال 2003 به عنوان یک ابزار برای وبلاگ نویسی استفاده شد اما به دلیل اپن سورس بودن وردپرس و محبوبیتی  که داشت خیلی سریع توانست گسترش پیدا کند. امروزه وردپرس برای طراحی هر نوع وب سایتی مورد استفاده قرار می گیرد به عنوان مثال وب سایت های شرکتی، سایت های خبری، طراحی سایت فروشگاهی، انواع فروشگاه های آنلاین با تمام امکانات و ..

سیستم مدیریت محتوا وردپرس به دلیل ویژگی هایی که دارد خیلی سریع در میان کاربران و طراحان در حوزه طراحی وب به عنوان پرکاربردترین سیستم مدیریت محتوا مورد استفاده قرار گرفت. به عنوان مثال از مزایای این سایت ساز می توان به پشتیبانی وردپرس از انواع پلاگین ها نام برد. پنل کاربری ساده و راحتی که دارد باعث می شود که هر کاربری با هر میزان اطلاعات بتواند از آن به سادگی استفاده کند.

به روز رسانی های مداوم وردپرس که در سایت وردپرس بر روی نسخه های جدید و به روز شده آن صورت می گیرد باعث شده است که این سیستم مدیریت محتوا همیشه بهینه سازی شده با آخرین الگوریتم های گوگل باشد. از این رو با طراحی حرفه ای می توان سایتی طراحی کرد که مناسب برای سئو و بهینه سازی سایت باشد.

در ایران حدود 80 درصد سایت ها وردپرس هستند که نشان دهنده محبوبیت است سایت ساز در ایران است. در این مقاله قصد داریم بهترین سایت های وردپرسی در ایران را نام ببریم.

مزایای سایت های وردپرسی

استفاده از سایت های وردپرسی مزایای بسیاری دارد.  در ادامه چند مورد از مزایای طراحی سایت وردپرسی را می گوئیم.

ساده بودن

از مهمترین مزیت های طراحی وب سایت وردپرسی سادگی و آسان بودن استفاده از آن برای کاربران است. کار کردن با پنل پیشخوان وردرپس بسیار ساده است و یکی از دلایل محبوبیت های آن برای کاربران همین است.

منبع باز

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا منبع باز است. منبع باز یعنی قابل توسعه پذیری است. یعنی کد های سایت باز هستند و طراحان و برنامه نویس ها می توانند بر روی آن کار کنند وکدهای وردپرس را توسعه دهند.

از این رو  می توان افزونه های مختلف برای وردپرس ساخت و یا افزونه های آن را توسعه داد. همچنین می توان تم و گرافیک های جدید و جذابی برای آن طراحی کرد.

مطالب مرتبط ----> بهترین شرکت های طراحی سایت ایران

بهینه سازی برای موتورهای جستجو seo

قالب های وردپرس که بر روی سایت وردپرس قرار می گیرند کدها بهینه هستند. به همی دلیل اگر قصد انجام سئو سایت را دارید طراحی سایت وردپرس حتما گزینه خوبی برای شما باشد. اگر به عنوان طراح سایت بر وردپرس تسلط داشته باشید می توانید سایت های وردپرسی با استفاده از افزونه های سایت ساز بسازید. این افزونه های حجم سایت را بالا میبرند و سایت سنگین می شود در نتیجه سرعت سایت کاهش پیدا می کند و این برای سئو و بهینه سازی سایت خوب نیست و موجب افت رتبه سئو می شود. بنابراین ما این راه را پیشنهاد نمی دهیم.

قیمت سایت وردپرسی

اما از آنجایی که وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا منبع باز است به راحتی می توان با کدنویسی html و  css   از پایه سایت بسیار حرفه تر و سبک و کم حجم و سئو فرندلی طراحی کرد که مسلما بهترین روش طراحی سایت با وردپرس استفاده از سیستم مدیریت محتوا برای پنل وردپرس و کدنویسی سایت از پایه برای ساخت سایت است.

یک طراح سایت حرفه ای که بر وردپرس و بر html و css تسلط دارد به راحتی می تواند با ادغام این دو یک سایت سئو دوستانه و عالی را طراحی کند. دقیقا کاری که ما در رادی وب انجام می دهیم همین است. با استفاده از کدنویسی سایت و استفاده از وردپرس برای مدیریت سایت ، یک سایت حرفه ای و فوق العاده هم  از نظر راحتی کار کردن با پنل و هم از نظر سبکی  و سئو فرندی بو

به روز رسانی های مداوم

سایت وردپرس دائما در حال به روز رسانی قالب های وردپرسی است. این به روز رسانی ها باعث می شود قالب ها همیشه به روز باشد همچنین بهینه سازی را نیز با توجه به الگوریتم های به روز گوگل انجام  می دهد.

انعطاف پذیری وردپرس

سیستم مدیریت محتوا وردپرس یک سیستم منعطف است. شما اگر قصد ساخت یک وب سایت جدید را داشته باشید در منبع افزونه های وردپرس هزاران مدل افزونه و تم های گوناگون وجود دارد که به شما این امکان را می دهد که هر نوع سایت با هر نوع قابلیتی و هر سلیقه ای را طراحی کنید.

جالب است بدانید ----> طراحی سایت حرفه ای و قدرتمند و ارزان

طراحی انواع سایت

با استفاده از وردپرس هر نوع سایتی که مد نظر داشته باشید می توانید طراحی کنید. با گسترش وردپرس و محبوبیت آن و به دلیل منبع باز بودن وردپرس هزاران مدل تم های مختلف و انواع افزونه های مختلف برای وردپرس طراحی شده است طوری که هر قصد طراحی هر نوع سایتی را داشته باشید به وسیله وردپرس به راحتی می توانید. طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی وردپرسی، طراحی سایت خبری، طراحی سایت آگهی، طراحی سایت مارکت پلیس و غیره طراحی تمام این سایت ها با وردپرس امکان پذیر می باشد. ووکامرس که یک فروشگاه ساز قوی است بهترین فروشگاه ساز در جهان است و یک افزونه قوی فروشگاهی سازی وردپرس است. ساخت هزاران افزونه برای قابلیت های گوناگون این امکان را به وردپرس داده است که بتوان انواع سایت ها را طراحی کرد. به طور مثال اگر قصد طراحی سایت شبیه دیجی کالا را داشته باشید افزونه قدرتمند دکان به منظور طراحی سایت چندفروشندگی استفاده می شود.

ساخت سایت

برترین سایت های وردپرسی در ایران

در ادامه چند مورد از سایت های برتر در زمینه وردپرس، طراحی سایت وردپرسی، طراحی افزونه های وردپرسی، ارائه قالب های رایگان وردپرسی، ساخت تم های رایگان وردپرسی و غیره را معرفی می کنیم.

سایت همیار وردپرس

سایت همیار وردپرس که کسانی که به حوزه طراحی وب با وردپرس علاقه دارند حتما با این سایت آشنایی دارند. سایت همیار وردپرس که جزو موفق ترین سایت های وردپرس در ایران است ایده های خلاقانه در زمینه طراحی وبسایت وردپرسی میدهد. ساخت و طراحی انواع افزونه های وردپرس و پرکاربرد از جمله فعالیت های این شرکت است. همچنین در فروشگاه قالب سایت همیار وردپرس  انواع قالب های رایگان سایت در اختیار کاربران قرار داده می شود.

این وب سایت با کسب رتبه 141 الکسا از نمونه سایت های موفق ایرانی است، انواع آموزش ها و خدمات وردپرس را به صورت رایگان و غیر رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد.

ساخت سایت فروشگاهی وردپرس

سایت خبری چطور

یک سایت خبری وردپرسی است. هدف از راه اندازی رسانه آموزشی و آنلاین «چطور» به منظور بالا بردن اطلاعات عمومی افراد جامعه در در زمینهٔ رشد و توسعهٔ فردی است.  همچنین به دلیل ضرورت آشنایی با مفاهیم مربوط به موفقیت کسب‌وکار این سایت راه اندازی شده است.

طراحی سایت شرکتی وردپرسی

 

جالب است بدانیم ----> قالب سایت آماده وردپرسی بهتر است  یا طراحی سایت سفارشی؟

سایت ژاکت

از سایت های موفق وردپرس در ایران سایت ژاکت است. این سایت انواع افزونه های وردپرسی را طراحی می کند و به فروش می رساند. سایت ژاکت که به نام مارکت وردپرس نیز نامیده می شود در زمینه خرید و فروش محصولات وردپرسی فعالیت دارد. با استفاده از این سایت می توانید اقدام به فروش محصولات وردپرسی خود کنید. این سایت در رتبه 257 الکسا است که از سیستم مدیریت محتوا وردپرس و برای فروشگاهی سازی سایت خود از پلاگین ووکامرس استفاده کرده است. اگر قصد راه اندازی سایت مارکت پلیس یعنی چند فروشندگی وردپرس می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

طراحی سایت پزشکی با وردپرس

سایت میزبان فا

سایت میزبان فا که با رتبه الکسا 420 فعالیت دارد در زمینه فروش هاست و دامنه است. این سایت علاوه بر فروش و پشتیبانی خدمات هاست و دامنه در زمینه طراحی سایت  و آموزش های مربوط به طراحی سایت نیز فعالیت می کند. این سایت وردپرسی دارای سرعت بسیار بالایی است و با مراجعه به این سایت می توانید از سرعت بالای آن دیدن فرمائید.

قالب سایت وردپرسی

سایت وبسیما

وبسیما از حرفه ای ترین سایت ها در زمینه طراحی سایت است که در رتبه 720 الکسا قرار دارد. سایت وبسیما از قوی ترین سایت ها در حوزه طراحی وبسایت وردپرس است. طراحی سایت های حرفه ای سایت وبسیما این شرکت را از سایر شرکت ها متمایز کرده است.

بهترین شرکت طراحی سایت

طراحی سایت فروشگاه آنلاین با استفاده از ووکامرس

برای راه اندازی فروشگاه آنلاین با در وردپرس، از افزونه ووکامرس استفاده می شود. ووکامرس که بهترین افزونه فروشگاهی سازی وردپرس در جهان است دارای قالبیت های بسیاری است وبسیاری از افزونه ها در وردپرس با ووکامرس هماهنگی دارند.

افزونه ووکامرس برای راه اندازی هر نوع سایتی مانند سایت های فروش کالا و یا خدمات، معرفی محصولات کالا و خدمات و قیمت گذاری آنها، فروش سایت های دانلودی و یا فروش مطالب آموزشی و بسیاری از موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه از مزایای ساخت فروشگاه آنلاین با وردپرس و به وسیله افزونه ووکامرس خواهیم گفت.

کاهش هزینه ها برای ساخت سایت فروشگاهی با وردپرس

ساخت سایت با استفاده از سیستم مدیریت محتوا وردپرس بسیاری از هزینه ها را کاهش می دهد. به همین ترتیب ساخت سایت فروشگاهی با ووکامرس  نیز بسیار مقرون به صرفه تر از بسیاری از سیستم های مدیریت محتوا است. ووکامرس را می توانید به صورت رایگان از منبع پلاگین های وردپرس دانلود کنید و سپس نصب کنید.

از آنجا که وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا منبع باز است و می توان برای آن و افزونه های آن بسیاری افزونه طراحی کرد و از آنجایی که ووکامرس یک افزوه بسیار قوی و محبوب در جهان است بسیاری از طراحان و برنامه نویسان افزونه های متعددی با قابلیت های متعددی که با ووکامرس سازگاری داشته باشد به بازار ارائه کرده اند. از این رو در کنار قابلیت های خود ووکامرس دارد و ساخت افزونه هایی که با ووکامرس سازگاری دارند تقریبا هر نوع سایت فروشگاهی با هر قابلیتی می توان با استفاده از ووکامرس ساخت.

تنوع زیاد قالب های وردپرس

هر فردی با هر سلیقه ای می تواند در میان هزاران مدل قالب سایت فروشگاهی که در وردپرس وجود دارد یکی را انتخاب کند. تنوع قالب های فروشگاهی وردپرسی بسیار بالا است. شما می توانید انواع قالب های آماده فروشگاهی را در فروشگاه قالب رادی وب مشاهده کنید. در این فروشگاه قالب ما انواع قالب سایت های شرکتی فروشگاهی خبری پزشکی و غیره را برای مشتریان عزیز به صورت ارزان و رایگان قرار داده ایم. تمامی قالب ها از پایه کدنویسی شده اند به همین دلیل کم حجم و سبک هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *