قالب آماده مرکز خرید وردپرسی و کدنویسی شده

قیمت : رایگان

پیش نمایش ویدئویی: کلیک

قالب آماده رایگان

قالب سایت رایگان وردپرسی مرکز خرید با استفاده از کدنویسی html  و css از پایه کدنویسی شده است. این قالب به صورت رایگان در فروشگاه قالب سایت رادی وب قرار داده شده است.  در کدنویسی قالب تمام اصول سئو و بهینه سازی سایت با دقت رعایت شده است. قالب سایت مرکز خرید مناسب برای انواع شرکت ها است. این قالب قابلیت توسعه پذیری دارد و می توان به دلخواه مشتری هم ظاهر سایت و هم قابلیت هایی بک اند سایت را کم و زیاد کرد.

از آنجا که سیستم مدیریت محتوای قالب آماده رایگان مرکز خرید، وردپرس می باشد ، مدیریت محتوای سایت بسیار ساده است. وردپرس سیستم مدیریت محتوای محبوب در سراسر جهان است. کاربرپسند بودن وردپرس به دلیل راحتی کار کردن با آن و کدنویسی قالب سئو شده است.

طراحی قالب سایت مرکز خرید به صورت کاملا ریسپانسیو است. ریسپانسیو سایت به این معنا است که در تمامی صفحات نمایش به خوبی قابل مشاهده است. در طراحی این سایت از هیچ گونه پلاگین سایت ساز استفاده نشده است.

استفاده از کدهای تمیز و عدم استفاده از پلاگین های اضافه و پلاگین های سایت ساز بر روی سایت باعث می شود که حجم سایت پایین بیاید و در نتیجه سرعت سایت بالا برود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *