قالب آماده سایت رایگان

قالب آماده سایت ارزان یعنی وب سایتی که قبل از سفارش مشتری بر اساس اصول و استاندارد های حرفه ای وب سایت و موتورهای جستجو آماده شده است.  قالب سایت آماده ارزان از قبل برنامه نویسی و کد نویسی شده است و آماده تحویل به مشتری می باشد. از مزایای استفاده از این سایت های آماده ارزان صرفه جویی در زمان و هزینه است.  از آنجایی که قالب های آماده وب سایت های ارزان از قبل طراحی شده اند بنابراین ما می توانیم خیلی سریع آن را بر روی دامنه اصلی آپلود و بهینه سازی و ایمن سازی کنیم.  قالب های آماده رایگان و ارزان سایت که به مشتریان ارائه می شوند، از نظر هزینه برای کارفرما مقرون به صرفه است.

هنگامی که سایتی طراحی می شود و روال کدنویسی و طراحی آن به پایان می رسد، می توان قالب آن را ذخیره کرد و فروشگاه قالب برای مشتریانی که بعدا می خواهند از قالب های آماده استفاده کنند استفاده کرد. بنابراین این قالب ها در یک فروشگاه قالب ذخیره می شوند و مجموعه ای از قالب ها را تشکیل می دهند. مشتریانی که تمایل به استفاده از قالب های آماده دارند می توانند در آینده از این  قالب های آماده استفاده کنند. مجموعه قالب های سایت رادی وب در فروشگاه قالب سایت رادی وب با قیمت مقرون به صرفه ارائه می شود. برای مشاهده این قالب های سایت ارزان و رایگان از فروشگاه قالب رادی وب دیدن فرمائید.

قالب آماده ارزان

قالب های آماده ارزان برای چه کسب و کار هایی پیشنهاد می شود؟

استفاده از قالب آماده ارزان و رایگان برای تمامی کسب و کار ها قابل انجام است. اما ممکن است مزایا و معایبی داشته باشد که در ادامه آنها را شرح  داده ایم.

برای استفاده از یک قالب آماده سایت و یا طراحی قالب از پایه ابتدا نیازها وسلایق کارفرما باید در نظر گرفته شود. با توجه به نوع کسب و کار و نیازهایی که برای یک وب سایت در آن کسب و کار وجود دارد می توان تصمیم گرفت طراحی قالب از پایه بهتر است و یا خرید قالب از فروشگاه قالب سایت مناسب تر است.

مزایا و معایب استفاده از قالب های آماده

طراحی سایت با استفاده از قالب آماده ارزان مزایا و معایبی دارد که در ادامه آنها برخی از مزایا و معایب آن را شرح داده ایم:

1.صرفه جویی در زمان و هزینه: مهمترین فاکتور استفاده از قالب های قالب صرفه جویی در زمان و هزینه است. از آنجا که قالب ها قبلا طراحی شده اند بنابراین آماده آپلود بر روی دامنه هستند و به محض اینکه کارفرما قالب مورد نظر را انتخاب کند قالب آماده بارگزاری بر روی دامنه اصلی است و فقط نیاز به آپلود و ایمن سازی سایت است که نهایتا یک الی دو روزه کاری زمان میبرد. فقط کافی است  کارفرما هاست و دامنه را انتخاب نماید و آپلود سایت انجام شود.

دیگر مزیت استفاده از قالب آماده صرفه جویی در هزینه است. از آنجا که قالب ها از قبل طراحی شده اند هزینه طراحی مجدد گرفته نمی شود و از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه تر از طراحی قالب از پایه است.

قالب سایت شرکتی رایگان

2. ریسپانسیو بودن قالب ها:  تمامی قالب های آماده فروشگاه قالب رادی وب با استفاده از بوت استرپ و کاملا ریسپانسیو طراحی شده اند. در طراحی قالب های آماده ارزان رادی وب تمام اصول استاندارد ریسپانسیو و بهینه سازی و ایمن سازی سایت رعایت شده است.

3. قالب های آماده ارزان و متنوع:  در فروشگاه قالب تعداد زیادی قالب وجود دارد که کاربر با هر سلیقه ای می تواند از آنها با توجه به نیازش و نوع کسب و کار یکی از قالب های آماده ارزان و حتی قالب آماده رایگان را انتخاب کند.

4. بهینه سازی قالب ها: تمامی قالب ها بهینه سازی شده برای موتور های جستجو هستند. به این معنا که اصول استاندارد سایت و سئوی سایت در آنها رعایت شده است. این موضوع به خصوص برای سئوی سایت حائز اهمیت است.

معایب استفاده از قالب های آماده ارزان

برای خرید و یا طراحی قالب از پایه این نکته را مد نظر داشته باشید که اگر می خواهید سایت سفارشی داشته باشید که امکانات خاصی داشته باشد و یا اگر کارفرما مشکل پسند باشد و یا یک ویژگی خاصی را بخواهد که به طور معمول در قالب ها نیست، ممکن است که نتواند در بین قالب ها آن ویژگی و یا امکانات را پیدا کند. در این صورت بهتر است طراحی را از پایه سفارش دهد. البته این نکته شایان به ذکر است که از آنجایی که تمامی قالب های آماده ارزان و رایگان رادی وب  از پایه کد نویسی و طراحی شده اند امکان افزودن هر گونه امکانات در این قالب های آماده وب سایت وجود دارد. فقط کافی است کارفرما درخواست خود را بگوید و قالب را انتخاب کند و سپس با توجه به درخواست کارفرما ویژگی و یا ادیت مورد نظر بر روی همان قالب اضافه می شود و فقط هزینه ای جداگانه برای همان مورد در نظر گرفته می شود. این کار از نظر هزینه مقرون به صرفه تر از طراحی قالب وب سایت از پایه است.

انواع قالب آماده

1.قالب های آماده رایگان: برخی از قالب هایی که به صورت رایگان در دنیای اینترنت رها شده اند دارای معایب و کد های مخرب بسیاری هستند که مشکلات بسیاری را برای سایت در آینده به وجود خواهد آورد. در انتخاب و تهیه قالب وب سایتتان حتما دقت داشته باشید زیرا استفاده از قالب های مخرب و نال شده مشکلات فراوانی را برای وب سایتان به وجود خواهد آورد. برخی دیگر از قالب های آماده رایگان به این منظور بازدید و بالا رفتن رتبه وب سایت در سایت ها قرار داده می شوند.

قالب سایت رایگان

البته در این میان برخی قالب ها با استفاده از قالب سازهای آماده ساخته می شوند و برخی قبلا از پایه کدنویسی شده اند. توجه داشته باشید استفاده از پلاگین های قالب ساز برای ساخت سایت های آماده ممکن است در آینده مشکلاتی رابرای سایت به وجود بیاورد. از جمله این مشکلات سنگین بودن سایت و در نتیجه سرعت پایین سایت است. عدم به روز رسانی پلاگین ها و وردپرس، بهینه نبود سایت برای موتور های جستجو و سایر موارد. اما قالب هایی که از پایه کدنوسی می شوند تمام این موارد را در کدنویسی در نظر می گیرند در نتیجه قالب آماده ارزان و رایگان بهینه سازی شده، به مشتری تحویل داده می شود.تمامی قالب های فروشگاه قالب رادی وب از پایه کدنویسی شده هستند و تمام اصول سئو و بهینه سازی سایت و ریسپانسیو سایت در طراحی آنها در نظر گرفته شده است.

2.قالب های آماده ارزان:  قالب های آماده ارزان قیمت، قالب هایی هستند که از قبل طراحی شده اند. مانند قالب های وب سایت آماده رایگان، این قالب ها را نیز می توان با استفاده از پلاگین قالب سازی طراحی کرد و یا از پایه کدنویسی کرد. همانطور که در بالا توضیح دادیم قالب ساز ها می توانند در آینده مشکلاتی را برای وب سایت به وجود بیاوردند.

تمامی قالب های ارزان قیمت رادی وب بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو، ریسپانسیو،  سبک و با سرعت بالا هستند.

آموزش استفاده از پنل

قالب های آماده رایگان و ارزان قیمتی که در رادی وب طراحی می شوند اکثرا با سیستم مدیریت محتوای وردپرس هستند. وردپرس به دلیل سادگی استفاده از پنل مدیریت و قابلیت توسعه پذیری آن بسیار محبوب شده است. رادی وب پس از تحویل سایت به کارفرما ، نحوه آموزش پنل را برای کارفرما به طور کامل آموزش می دهد. همچنین باز هم اگر کارفرما سوالی در مورد کار با پنل داشته باشد می تواند بپرسید و تمامی قالب ها یک سال پشتیبانی رایگان دارند.

قالب آماده ارزان فروشگاهی

قالب های فروشگاهی ارزان مناسب برای کلیه کسب و کارهایی است که محصول و کالایی را می توانند به صورت آنلاین بفروشند. در سیستم فروشگاهی وردپرس از پلاگین ووکامرس استفاده می شود. این پلاگین بهترین افزونه فروشگاه سازی وردپرسی است و تمامی نیازهای مشتری را می تواند برآورده کند. پلاگین ووکامرس بسیاری از پلاگین ها را پشتیبانی می کند. از این رو کارفرما در صورتی که درخواست بیشتری بخواهد بر روی سایتش داشته باشد کاملا امکان پذیر است.

قالب فروشگاهی رایگان

بر روی سیستم فروشگاهی ارزان وردپرس می توان بسیاری از قابلیت ها و امکانات را اضافه کرد. به برخی از ویژگی هایی که می توانیم به سیستم فروشگاهی اضافه کنیم در زیر اشاره کرده ایم:

  • مدیریت محصولات و دسته بندی محصولات
  • سیستم مقایسه محصولات
  • سیستم جستجوی پیشرفته ووکامرس
  • فیلتر محصولات بر اساس ویژگی خاص
  • سیستم چندمدیریتی فروشندگان

و بسیاری از امکانات دیگر . در مقاله طراحی سایت فروشگاهی به صورت کامل در مورد سیستم فروشگاهی وردپرس توضیح داده ایم. پس از آپلود وب سایت فروشگاهی بر روی دامنه اصلی می توان درگاه پرداخت را برای این قالب فعال سازی کرد. برای فعال سازی درگاه پرداخت ابتدا باید اینماد برای سایت دریافت کرد. سپس به بانک مورد نظر مراجعه کرد و درخواست فعال سازی درگاه پرداخت را داد. اگر کارفرما تمایل داشته باشد درگاه پرداخت برای همان بانکی که درخواست دارد باشد مانند بانک ملت و بانک سامان و سایر، باید ابتدا درخواست اینماد برای سایت داشته باشد. اما در صورتی که کارفرما بخواهد از درگاه پرداخت زرین پال استفاده کند نیازی به اینماد نیست ولی در هر تراکنش مبلغی بابت کارمزد کم می شود.

قالب آماده شرکتی ارزان

قالب های آماده شرکتی ارزان مناسب کلیه کسب و کارهایی است که خدماتی ارائه می دهند. از این قالب ها می توان برای معرفی شرکت ها و خدمات استفاده کرد. قالب های ارزان شرکتی همچنین می توان برای معرفی محصولات نیز اضافه کرد و قابلیت فروشگاهی سازی را با فعال کردن پلاگین ووکامرس در آینده به آنها اضافه کرد.

تمامی قالب های آماده شرکتی ارزان ریسپانیسو هستند و با بوت استرپ طراحی شده اند. بنابراین در تمامی دستگاه های هوشمند تلفن همراه و تبلت به آسانی قابل مشاهده هستند. این قالب ها از صفر تا 100 طراحی شده اند و بهینه سازی شده هستند. پس از بارگزاری بر روی دامنه ایمن سازی می شوند.

طراحی سایت ارزان

خرید هاست و دامنه

پس از انتخاب قالب، برای بارگزاری سایت، نیاز به دامنه وهاست با حجم مناسب است. حجم هاست معمولا از 500 مگ به بالا شروع می شود . که برای ابتدای کار هاست 500 مگ و یا 1 گیگ مناسب است. اگر سایت وردپرس باشد هاست لینوکس مناسب است. برای انتخاب دامنه بهتر است دامنه کوتاه تر و خوانا تر باشد. در دامنه از – . / استفاده نشود بهتر است. در دامنه نام برند باشد مناسب تر است. دامنه هایی که کوتاه تر هستند و راحت تر در ذهن مخاطب جای می گیرند معمولا دامنه های بهتری هستند.

معرفی سایت تم فارست برای قالب های ارزان وب سایت

ارزش محصول و یا خدمات به معنای درک این است که مشتری برای چه چیزی ارزش قائل است و آن را می خرد و یا باعث عدم خرید مشتری از آن کالا و یا خدمات می شود. مشتریان مختلف برای چیزهای مختلف ارزش متفاوتی قائل هستند. قیمت کالا فاکتور مهمی برای تصمیم گیری مشتریان برای خرید ویا عدم خرید محصول یا کالا است. مطمئنا هر مشتری به دنبال بهترین قیمت با بهترین کیفیت کالا است.

اگر می خواهید یک قالب سایت رایگان یا ارزان با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را داشته باشید، فروشگاه قالب رادی وب را حتما مشاهده فرمائید. در فروشگاه قالب ما تمامی قالب ها را از پایه کدنویسی کرده ایم. بسیاری از این قالب ها بر اساس الگوی قالب در تم فارست طراحی شده اند. تم فارست یکی از بهترین سایت ها برای مشاهده قالب های سایت است.

اگر در خارج از کشور باشید می توانید از تم فارست خرید داشته باشید و اگر در داخل کشور و هر کجای دنیا باشید می توانید نمونه قالبی را که از تم فارست انتخاب می کنید را برای ما ارسال کنید تا دقیقا مشابه همان قالب با قیمت بسیار مقرون به صرفه و پایین تر از آن طراحی کنیم.

قالب سایت ارزان

چند نمونه از قالب های وردپرس در فروشگاه قالب تم فارست

در اینجا چند نمونه از قالب های وردپرسی را که کیفیت خوبی دارند و قالب های شیک و ساده و کاربرپسند هستند را گردآوری کرده ایم. شما می توانید قالب مورد نظرتان را از میان این قالب ها انتخاب کنید و به ما سفارش دهید تا با قیمت مناسب آن را طراحی کنیم.

1.Roneous – پوسته وردپرس چند منظوره خلاقانه 

Roneous یک تم خلاقانه چند منظوره است . برخی از ویژگی های این تم در ادامه شرح داده شده است:

  • با استفاده از صفحه ساز ویژوال کامپوزر ساخته شده است.
  • کاملا ریسپانسیو است
  • گزینه وبلاگ، نمونه کارها و محصولات پیشرفته دارد
  • انواع پست های سفارشی
  • استفاده از آخرین فونت ها

قالب سایت آماده

2. Arloقالب وردپرس portfolio

اگر می خواهید نمونه کارهای خلاقانه را به صورت آنلاین با استفاده از تم های ارزان قیمت وب راه اندازی کنید، Arlo یکی از بهترین قالب های وردپرس برای این کار است.

اگر می خواهید فعالیت های آنلاین را شروع کنید. تم های کم هزینه مانند alro  می تواند تم های ارزان قیمت مناسبی برای این کار باشد.

برخی از ویژگی های این تم ها شامل موارد زیر است:

  • درگ و دراپ صفحه
  • ویجت های سفارشی
  • پیکسل هایی با کیفیت بالا
  • استفاده برای هر نوع وب سایت به سادگی
  • پشتیبانی بیش از 800 فونت گوگل
  • پشتیبانی از فرم تماس 7
  • پشتیبانی از لوگوی سفارشی

3. Aden – قالب وبلاگ وردپرس

آدن یکی دیگر از پرفروش ترین  و ارزان ترین قالب های وردپرسی است. این قالب یک قالب ساده و آسان است. اگر میخواهید به تازگی وبلاگ خودتان را راه اندازی کنید، آدن یک گزینه مناسب برای قالب های وردپرسی ارزان قیمت است.

برخی از ویژگی های این قالب عبارتند از:

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • تم های وبلاگی وردپرسی ریسپانسیو
  • تم های لایو وردپرسی سفارشی سازه شده
  • طرح بندی های چند وبلاگی
  • طراحی با استفاده از html و css
  • بهینه سازی شده برای سئو

 

4. Nord – تم وبلاگی شخصی وردپرس

قالب های ارزان وردپرسی مانند نورد یک گزینه فوق العاده هستند. این قالب ها ریسپانسیو هستند و شامل طراح بندی ها و رنگ بندی های نامحدود و فرمت های پست متنوع هستند. این قالب ها همچنین بهینه سازی شده برای موتور های جستجوگر هستند.

5. Elastik – اپلیکیشن ، سئو ، استارت آپ،  قالب وردپرسی

یکی دیگر از قالب های وردپرسی ارزان قیمت که می توانیم معرفی کنیم تم الاستیک است.  تم الاستیک با استفاده از کد های بهینه سازی شده برای سئو و بهینه سازی وب سایت طراحی شده است. در کدنویسی این تم هیچ مشکلی وجود ندارد و تمام کد ها بهینه سازی شده برای موتور های جستجو می باشد.

نتیجه گیری

برای استفاده از قالب های سایت ارزان و یا قالب های سایت رایگان ، تم و قالب های فروانی در سراسر جهان وجود دارد ولی حتما باید برای انتخاب آنها نهایت دقت عمل را داشته باشید تا در آینده به مشکل برخورد نکنید. بسیاری از تم های رایگانی که در دنیای وب رها شده اند دارای مشکلات فراوانی در کدنویسی هستند. در هنگام استفاده از قالب های سایت رایگان یا ارزان نهایت دقت عمل را داشته باشید که از جای معتبر و مورد اطمنیان استفاده کنید. در فروشگاه قالب رادی وب، تمامی تم ها از پایه کدنویسی شده اند و تمام اصول استاندارد سئو و بهینه سازی وب سایت در آن رعایت شده اند . تمام قالب ها بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو هستند. جهت مشاوره در این زمینه می توانید به صورت رایگان با ما در تماس باشید.