طراحی سایت فروشگاهی ارزان

طراحی سایت فروشگاهی ارزان قیمت، به معنی ساخت یک وب سایت فروشگاهی ارزان قیمت و با کیفیت بالا است که بتوان به وسیله درگاه پرداخت کالا و یا خدمات را به فروش رساند.

به زبان دیگر، طراحی سایت فروشگاه آنلاین ارزان و حرفه ای به فرآیند ایجاد یک فروشگاه آنلاین گفته می شود که به وسیله آن بتوانید مشتریان را هدف قرار دهید و کالا یا خدماتتان را بفروش برسانید.

برای طراحی وبسایت فروشگاهی ارزان و با کیفیت باید برای محصولات و خدمات خود محتوای مناسب تولید کنید و در وب سایت درج نمائید.

برای کسب و کارهایی که می خواهند شروع به فعالیت کنند و یا کسب و کارهایی که می خواهند فعالیت آنلاین را شروع کنند، مناسب ترین گزینه طراحی وب سایت ارزان فروشگاهی است. شما می توانید در ابتدای شروع به کار سایت، پلن طراحی سایت ارزان فروشگاهی سفارشی و اختصاصی را سفارش دهید.

یا اگر می خواهید در زمان و هزینه صرفه جویی کنید استفاده از قالب آماده سایت ارزان مناسب ترین گزینه است.

تفاوت این دو پلن نحوه در نحوه اجرای پروژه و هزینه ها است. در طراحی سایت فروشگاهی ارزان و سفاررشی، دقیقا مطابق سلیقه کاربر یک سایت فروشگاهی ارزان قیمت از پایه کدنویسی می شود. با توجه به امکاناتی که کاربر می خواهد در وب سایت وجود داشته باشد هزینه کل سایت متغییر می شود.

تمامی قالب های رادی وب در فروشگاه قالب هستند که شامل قالب های فروشگاهی ارزان، قالب سایت های شرکتی ارزان و سایر انواع وب سایت ها است. از منوی بالای صفحه گزینه فروشگاه قالب می توانید وارد فروشگاه قالب رادی وب شوید.

نحوه درج محتوا در سایت برای افزایش بازدید و رتبه سایت اهمیت دارد.

ضرب المثلی وجود دارد که می گوید اگر فروشگاه آنلاین ندارید به معنی اینکه اصلا وجود ندارید.

از آنجایی که بسیاری از شرکت ها و خریداران برای خرید های خود در اینترنت به دنبال کالا و یا خدمات مورد نظرشان هستند، از این رو تجارت الکترونیک از اهمیت ویژه ای نسبت به قبل برخوردار گشته است.

در سال 2020 میلادی فروش های آنلاین والمارت تا 97% افزایش یافته بود. رشد فروش آمازون در سه ماهه دوم سال تا 40 درصد افزایش داشت.

این موضوع فقط برای برند های بزرگ نیست. خرده فروشی های کوچک نیز از کسب و کارهای آنلاین سود زیادی می برند.

اگر شما صاحب کسب و کاری هستید یا می خواهید کسب و کارتان را راه اندازی کنید. پیشنهاد ما این است که از طراحی وب سایت فروشگاهی ارزان در ابتدای کار استفاده کنید و در صورت لزوم بعدا می توانید هر امکاناتی که می خواهید به آن اضافه کنید.

طراحی وبسایت رادی وب ارائه دهنده کلیه امور خدمات طراحی وسئوسایت می تواند شما را در این زمینه راهنمایی کند که در ابتدا سایت فروشگاهی تان را چگونه راه اندازی کنید بهتر است. همچنین برای مشاهده پلن های طراحی وب سایت وارد سایت رادی وب و قسمت طراحی وبسایت شوید.

برای راه اندازی سایت فروشگاه آنلاین ارزان چه چیزهایی لازم است؟

این که شما صاحب چه نوع کسب و کاری هستید و چه نوع فروشگاه اینترنتی می خواهید راه اندازی کنید تفاوتی ندارد. اولین چیزی که برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی ارزان نیاز دارید یک سیستم مدیریت محتوا است که به وسیله آن بتوانید پنل سایت را مدیریت کنید.

پیشنهاد ما استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس است. طراحی سایت فروشگاهی ارزان با وردپرس هم بسیار مقرون به صرفه است نسبت به پلتفرم های فروشگاهی و همچنین پنل کاربری وردپرس بسیار ساده و کاربرپسند است.

در وردپرس برای ساخت فروشگاه اینترنتی از افزونه ووکامرس استفاده می شود. افزونه ووکامرس قدرتمندترین افزونه ساخت فروشگاه آنلاین است.

از دیگر مزایای استفاده از این افزونه سازگاری آن با بسیاری از افزونه های وردپرس است. از این رو شما می توانید در سایت فروشگاهی تان بسیاری از امکانات را در صورتی که تمایل داشته باشید اضافه کنید.

طراحی سایت ریسپانسیو

در ادامه برخی از ویژگی هایی که لازم است وب سایت فروشگاهی شما داشته باشد، تا در کسب و کار آنلاین موفق باشید، گفته شده است:

طراحی وبسایت ریسپانسیو

ریسپانسیو سایت یعنی سازگاری سایت در تمامی دستگاه ها و صفحه های نمایش مانند انواع موبایل ها، انواع تبلت ها و همچنین تمامی سایزهای صفحه نمایش کامپیوتر. ریسپانسیو سایت برای تمامی سایت ها و از جمله سایت فروشگاهی لازم و ضروری است.

از آنجا که بیشتر کاربران وب سایت ها با جستجو از طریق موبایل وارد سایت ها می شوند، گوگل اهمیت ویژه ای به طراحی سایت فروشگاهی ریسپانسیو و ارزان می دهد.

بیش از 46 درصد از کاربران فروشگاه های آنلاین که قصد خرید آنلاین را دارند تا پایان پروسه خرید را با موبایل انجام می دهند. حتی حدود 75 درصد کاربران اینترنت اعلام کرده اند که اگر سایت ریسپانسیو نباشد، سایت را ترک می کنند.

ساخت وبسایت فروشگاهی ارزان و ریسپانسیو می تواند تضمین کند که بازدید کنندگان از هر نوع دستگاهی که استفاده کنند، از بازدید از سایت لذت خواهند برد.

طراحی سایت سفارشی فروشگاهی ارزان

“زیبایی” یک ارزیابی ذهنی است که برای هر فرد متفاوت است. زمانی که صحبت از طراحی یک وب سایت فروشگاهی ارزان و زیبا می شود، ظاهر خوب معمولا چیدمان مناسب، تایپوگرافی و نماد گذاری زیبا، تصاویر مناسب با کیفیت و حجم پایین و سایر عناصری که می تواند وب سایت شما را از رقبا متمایز کند، می باشد.

منوی کاربر پسند سایت فروشگاه آنلاین ارزان

منوی ناوبری در هر سایتی یکی از عناصر رابط کاربری سایت است که کاربر هر زمان که بخواهد بتواند به راحتی به تمام اجزای سایت دسترسی پیدا کند.

منوی ناوبری می تواند شامل دسترسی به چندین بخش از سایت نظیر محصولات، اطلاعات تماس و درباره ما، دسته بندی های محصولات و خدمات باشد.

فرض کنید شما برای طراحی وبسایت ارزان قیمت فروشگاهی از پلتفرمی استفاده می کنید که دسترسی به منوی ناوبری را برای شما محدود می کند. هر چقدر هم سایت شما زیبا باشد اما ناکارآمد و بی کیفیت است.

در این صورت بسیاری از مشتریان مایل به استفاده از همچین سایتی نیستند و سایت را ترک خواهند کرد درنتیجه ترافیک و رتبه وب سایت افت خواهد کرد.

یک سایت با کیفیت تجربه کاربری فوق العاده ای به مشتریان می دهد. طراحی یک سایت ساده ولی باکیفیت مشتریان را ترغیب به استفاده از آن می کند. از نمونه سایت های فروشگاهی موفق سایت دیجی کالا است. در طراحی سایت دیجی کالا از منوی ناوبری شهودی و کاربردی استفاده شده است. طراحی سایت دیجی کالا با استفاده از زبان برنامه نویسی php می باشد. همچنین منوی ناوبری که در طراحی وب سایت دیجی کالا مورد استفاده قرار گرفته است از نوع مگامنو چند مرحله ای است.

این نوع منو تمامی اطلاعاتی را که کاربر لازم دارد خیلی سریع در اختیار کاربران قرار می دهد. بنابراین تجربه کاربری خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. در ادامه بیشتر در مورد این طراحی وب سایت ارزان فروشگاهی مانند سایت دیجی کالا صحبت خواهیم کرد.

طراحی سایت فروشگاهی

تجربه کاربری فوق العاده در طراحی وب ارزان قیمت

لذت مصرف کنندگان را ترغیب می کند تا خرید خود را ادامه دهند. چه چیزی سبب به وجود آمدن این حس در کاربر می شود و ایشان را ترغیب به خرید می کند؟

شما حتی اگر از بهترین ابزار های بازاریابی در جهان استفاده کنید باز هم کمک به بالا رفتن فروش در فروشگاه آنلاین نمیشود.  بلکه آنچه که باعث افزایش فروش می شود، تجربه کاربری لذت بخش است.

طراحی زیبای بصری در این موضوع نقش مهمی ایفا می کند. زمانی که سایت شما ux خوبی داشته باشد، نه تنها سایت کاربردی بلکه بصری، قابل اعتماد و کاربرپسند می شود.

این عوامل لذت تعامل با وبسایت فروشگاهی ارزان را افزایش می دهد و به مرور تجربه کاربری دلپذیر تر خواهد شد.

طراحی سایت فروشگاهی ارزان مانند دیجی کالا

در دنیای امروز که تجارت الکترونیک بسیار گسترده شده است، خرید به صورت آنلاین بسیار گسترده شده است و همین موضوع باعث شده است که بسیاری از افراد خرید های روزمره را به صورت آنلاین انجام دهند.

خرید های آنلاین باعث می شود بسیار در زمان و هزینه صرفه جویی شود به همین منظور تقاضا در این حوزه بالا رفته است.

دیجی کالا یکی از برجسته ترین سایت های فروشگاهی در ایران است. به همین دلیل است بسیاری از افراد که قصد طراحی وبسایت فروشگاهی ارزان را دارند تمایل دارند که سایتشان شبیه سایت دیجی کالا طراحی شود.

طراحی وبسایت دیجی کالا از امکانات و ویژگی های خاصی برخوردار است که بسیاری از افرادی که تمایل به طراحی وب شبیه دیجی کالا دارند، می خواهند که سایتشان نیز این امکانات و ویژگی ها را داشته باشد.

در طراحی وب با وردپرس، برای فروشگاهی سازی سایت از پلاگین ووکامرس استفاده می شود. از مزایای استفاده از پلاگین ووکامرس سازگاری آن با بسیاری از افزونه های روز وردپرس است. بنابراین در طراحی وب سایت فروشگاهی شبیه دیجی کالا با استفاده از وردپرس کی توان بسیاری از این امکانات را پیاده سازی کرد.

طراحی سایت رادی وب می تواند در زمینه ساخت سایت فروشگاهی ارزان شبیه دیجی کالا شما را به خوبی راهنمایی کند. اگر قصد راه اندازی وب سایت دارید با ما تماس بگیرید.

چگونه سایت فروشگاهی شبیه سایت دیجی کالا داشته باشیم؟

برای آغاز فعالیت فروشگاه آنلاین که قصد راه اندازی آن را دارید، ابتدا لیستی از نیازهای مخاطبینتان و خدماتی که ارائه می دهید را یادداشت کنید.

سپس با توجه به هدفتان از راه اندازی وب سایت مشخص کنید که چه نوع وب سایتی مناسب برای کسب و کارتان است.

برای آغاز طراحی سایت فروشگاهی ارزان مراحل زیر را پیاده سازی فرمائید:

  1. ابتدا هدفتان را مشخص کنید.
  2. مخاطبین هدفتان را مشخص کنید و آنها را دسته بندی کنید.
  3. نام برند و نام دامنه مناسب برای کسب و کارتان را پیدا کنید. از نام دامنه طولانی استفاده نکنید. در نام دامنه از نشانه هایی مانند -. )( استفاده نکنید. نام برند در نام دامنه استفاده شود بهتر است.
  4. به منظور معرفی سایتتان برنامه ای برای تبلیغات در نظر داشته باشید.
  5. برای وب سایتتان حتما تولید محتوای مناسب سئو بیس داشته باشید. در مقاله تولید محتوای سئوبیس به طور کامل در این مورد صحبت کرده ایم.

طراحی سایت رادی وب

چند نکته مهم در طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان

در ساخت سایت فروشگاه آنلاین ارزان قیمت نکته ای که مهم است بتوان اعتماد کاربران را طوری جلب کرد که منجر به فروش شود.

چند نکته مهم دراین مورد وجود دارد که در ادامه شرح می دهیم:

  1. اینماد برای جلب اعتماد مشتریان فروشگاهی ارزان

اینماد در تمام فروشگاه های آنلاین به منظور جلب اعتماد کاربران ضروری است.  اعتماد سازی در فضای مجازی حرف اول را می زند و یکی از دلایل مهم موفقیت سایت دیجی کالا ، اعتماد مشتریان به این سایت است. از آنجایی که کلاهبرداری در فضای مجازی زیاد شده است ممکن است کاربری که برای اولین بار است که می خواهد از سایت شما خرید آنلاین کند، کمی سخت تر اعتمادش جلب شود.

  1. سرعت سایت فروشگاه آنلاین ارزان

ما همیشه گفته ایم که سرعت سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. سرعت سایت برای رشد رتبه وب سایت بسیار مهم است. اگر سرعت لود و بارگزاری وب سایت پایین باشد کاربران سایت را به سرعت ترک می کنند و نرخ پرش سایت بالا می رود. این موضوع باعث افت رتبه و در نتیجه کاهش ترافیک سایت می شود.

  1. تولید محتوای با کیفیت

تولید محتوای با کیفیت و سئو شده امری بسیار ضروری برای هر وب سایتی است.

تولید محتوا باید به گونه ای باشد که نیاز های کاربران را برطرف سازد.

  1. ریسپانسیو سایت فروشگاهی ارزان

همانطور که در بالا گفتیم سایت باید حتما موبایلی باشد با توجه به این که بسیاری از کاربران با استفاده از موبایل وارد وب سایت می شوند گوگل اهمیت ویژه ای به این موضوع می دهد. رادی وب تمامی سایت ها را با استفاده از بوت استرپ طراحی میکند. بوت استرپ قوی ترین ریسپانسیو ساز سایت است.

  1. قیمت مناسب محصولات در طراحی سایت فروشگاه آنلاین ارزان

قیمت مناسب محصولات یکی از دلایل فروش بیشتر محصولات است. اگر محصولی که به صورت آنلاین می فروشید قیمت آنها ارزان باشد مسلما درخواست کننده بیشتری خواهد داشت.

  1. پشتیبانی قوی

در خرید های اینترنتی کاربران به پشتیبانی قوی بسیار اهمیت می دهند. پشتیبانی در کسب و کارهای آنلاین بسیار حائز اهمیت است.

فروشگاه های آنلاینی که پشتیبانی قوی دارند بیشتر اعتماد کاربران را جلب می کنند در نتیجه مشتریان دائمی آنها افزایش پیدا می کند.

تفاوت های طراحی بین سایت های تجارت الکترونیک B2C و B2B

برای طراحی یک وب سایت فروشگاهی ارزان و با کیفیت، باید مخاطبان هدف خود و بهترین راه رسیدن به آن را بشناسید. در هر دو نوع سایت تجارت الکترونیک (B2B) و (B2C) هر دو یک هدف دارد و آن هم افزایش فروش.

برای شرکت های B2C، آگاهی از برند اولویت شماره اول است.

انتخاب یک نام تجاری مناسب که در هنگام انتخاب نام دامنه باید به آن فکر کنید،می تواند باعث حضور آنلاین قوی تر شود.

برای شرکت های B2B، اولویت اصلی چرخه تولیداست. یک بازار خاص برای شرکت های B2B اهمیت دارد.

تفاوت این دو نوع وب سایت در موارد زیر است:

  • تجربه کاربری
  • مشتریان هدف
  • فرآیند خرید