طراحی سایت ارزان

با طراحی وب سایت ارزان و حرفه ای می توانید کسب و کار اینترنتی تان را آغاز کنید. نیازی نیست در ابتدای کار برای طراحی سایت حرفه ای مبلغ زیادی پرداخت کنید. طراحی سایت ارزان با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس روش بسیار مناسبی برای طراحی سایت در آغاز فعالیت اینترنتی است. به منظور طراحی سایت ارزان قیمت و با استفاده از وردپرس نیاز به متخصصان و طراح سایت حرفه ای در این زمینه است که بتوانند سایت را از پایه کدنویسی و بهینه سازی کند و همچنین ایمن سازی سایت را به منظور جلوگیری از هک شدن سایت انجام دهد.

طراحی سایتی ارزان، حرفه ای و عالی در رادی وب تخصص ماست. ما می توانیم هر سایتی به صورت سفارشی، ویژه و یا قالب آماده را با استفاده از وردپرس به صورت حرفه ای و ارزان پیاده سازی کنیم. شما با ارزان ترین قالب های وب سایت و ارزانترین طراحی سایت می توانید سایتی بهینه شده برای موتور های جستجو و ایمن سازی شده و کدنویسی شده داشته باشید. که به این ترتیب می توانید قالب خود را به راحتی سئو کرده و به رتبه های بالای گوگل بیاورید.

قالب های آماده ارزان سایت

از مهمترین ویژگی های استفاده از قالب آماده وب سایت، صرفه جویی در زمان و هزینه است. قالب های آماده رادی وب که قبلا کدنویسی شده اند و در فروشگاه قالب رادی وب بارگزاری شده اند، با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس طراحی شده اند. این قالب های آماده ارزان سایت، با رعایت تمام اصول و استاندارد های سئو سایت طراحی شده اند. برای مشاهده قالب ها بر روی گزینه قالب سایت ارزان کلیک فرمائید.

طراحی سایت حرفه ای

امکانات قالب های آماده ارزان

قیمت مناسب : زمانی که از قالب های طراحی شده سایت ارزان قیمت استفاده می کنید، در هزینه های بسیار صرفه جویی می شود . هزینه هایی که شما باید برای بسیاری از امکانات پرداخت شده در این قالب ها پرداخت نخواهید کرد. طراحی سایت ارزان و قالب سایت ارزان به خصوص برای کسب و کارهای کوچک که تازه شروع به فعالیت کرده اند، بسیار مناسب است.

صرفه جویی در زمان:  با استفاده از طراحی وب سایت ارزان و قالب های وب سایت ارزان می توان در کمترین زمان سایت را بارگزاری کرد.

چند زبانه بودن سایت:  اگر بخواهید سایتی را سفارش دهید و سپس زبان اضافه بر روی آن پیاده سازی کنید، باید بابت هر زبان هزینه جداگانه پرداخت کنید ولی استفاده از قالب های آماده سایت ارزان دیگر نیازی به پرداخت هزینه جداگانه ندارد و برخی از قالب ها چند زبانه هستند.

سیستم های فروشگاهی: برای فروشگاهی سازی سایت در وردپرس از پلاگین ووکامرس استفاده می شود. برای فروشگاهی سازی سایت های سفارشی هزینه ای جداگانه دریافت می شود اما در قالب های آماده ارزان این هزینه بر روی قالب است.

بهینه سازی شده:  کلیه قالب ها بهینه سازی شده و ایمن سازی شده هستند.

سیستم مدیریت محتوا: در این قالب های سایت از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده شده است. این سیستم مدیریت محتوا بسیار کاربرپسند و ساده است. به همین دلیل دارای محبوبیت فراوان در بین سیستم های مدیریت محتوا است .

هزینه های طراحی سایت ارزان

در ساخت وب سایت ارزان هزینه های جانبی بسیار کاهش پیدا می کند. پس از طراحی سایت درج اولیه سایت با ماست و اما اگر درج اطلاعات صفحات داخلی و محصولات زیاد باشد، هزینه جداگانه دریافت  می شود. هزینه هاست و دامنه با کارفرما است.

مراحل انجام ارزانترین طراحی وب سایت

پس از تماس کارفرما و انتخاب قالب طراحی سایت شروع می شود. طراحی اولیه سایت چند روز زمان می برد .

نکات کلیدی در طراحی یک وب سایت ارزان و حرفه ای

وب سایت های ارزان در حال حاضر بسیار مورد تقاضا هستند. یک وب سایت باید محتوایی مرتبط با زمینه کاری داشته باشد. در غیر اینصورت ممکن سایت شما مورد بازدید قرار نگیرد. برای افزایش ترافیک وب سایت باید تولید محتوای سئو شده داشته باشید.  محتوا باید قوی و مطابق اصول استاندارد سئو باشد. در مقاله تولید محتوای سئو بیس کاملا در مورد محتوای اصولی و استاندارد صحبت کرده ایم.

زمان طراحی وب سایت حتما این نکته را مد نظر داشته باشید که سایت از نظر بصری ظاهری زیبا و کاربر پسند داشته باشد.

این اولین چیزی است که کاربران از سایت شما می بینند. هدر سایت اولین جایی است که کاربر آن را می بینید. مطمئن شوید که سایت هدر حرفه ای زیبا و کاربر پسند داشته باشد.

طراحی وب های ارزان قیمت مزایای بسیاری دارند شما قبل از سفارش باید در مورد موارد مورد نیاز وب سایتتان تحقیق کنید. شما می توانید از نیروهای فریلنسری برای ساخت یک وب سایت ارزان قیمت استفاده کنید. نیروهای فریلنسری، نیروهایی هستند که سایت شما را مطابق  نیاز های شما به ارزانترین روش طراحی سایت می سازند.

سعی نکنید که خودتان طراحی کنید

در مورد طراحی سایت حتما خوب تحقیق کنید و با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید. طراحی وب سایتتان را به یک متخصص در این زمینه بسپارید. در آپلود تصاویر بر روی سایتتان دقت کنید. از تصاویر بی کیفیت و با حجم بالا اجتناب کنید و به جای آن از تصاویر با کیفیت بالا حجم پایین و بهینه سازی شده استفاده کنید. با یک متخصص طراحی سایت ارزان در این زمینه مشورت کنید. همیشه بازار هدف را نگاه کنید و با توجه به آن طراحی سایت را آغاز کنید.

قیمت طراحی وب سایت ارزان

همیشه به یاد داشته باشید که قیمت وب سایت هایی که بسیار پایین تر از حد معمول است حتما مشکلاتی دارد. برخی وب سایت ها با استفاده از قالب های آماده سایت ساز که در همه جا هست طراحی می شوند این قالب های آماده مشکلات بسیاری دارند. این نکته را دقت داشته باشید که از قالب های سایت ساز استفاده نکنید تا درگیر این مشکلات نشوید. از جمله این مشکلات می توان به سرعت پایین، امنیت پایین، بهینه نبودن برای موتورهای جستجو و عدم پشتیبانی وب سایت نام برد. بسیاری از افراد که ارزان ترین وب سایت ها را ارائه می دهد در عوض پشتیبانی سایت را بر عهده نمی گیرند. قالب های سایت رادی وب همگی از پایه کدنویسی شده اند و دارای گارانتی پشتیبانی و امنیت سایت هستند و تمامی قالب ها بهینه سازی برای موتورهای جستجو هستند.

طراحی سایت وردپرس

طراحی وب سایت ارزان وردپرس

از مقرون به صرفه ترین سیستم های مدیریت محتوا ارزان قیمت، وردپرس است. از مزایای وردپرس سهولت استفاده از پنل پیشخوان وردپرس است. به همین دلیل است که بسیاری از کاربران برای طراحی سایت ارزان و حرفه ای و کاربرپسند، وردپرس را انتخاب می کنند. طراحی سایت رادی وب، انواع قالب های سفارشی و آماده وردپرس را در اختیار کارفرما قرار می دهد.

در صورتی که تمایل دارید در مورد وردپرس بیشتر بدانید می توانید مقاله طراحی سایت با وردپرس را مطالعه فرمائید. در این مقاله اطلاعات مفیدی در مورد وردپرس گفته شده است.

ارزانترین پکیج طراحی وب سایت به همراه آموزش کامل پنل

پس از طراحی سایت و آپلود آن بر روی دامنه، کارفرما می تواند به سادگی با پنل وردپرس کار کند. رادی وب پس از تحویل سایت به کارفرما به طور کامل کار با پنل را آموزش می دهد. آموزش وردپرس به همراه پکیج طراحی وب سایت ارائه می شود. مدیر وب سایت می تواند با این آموزش تمام محتوای سایت را به راحتی مدیریت کند.

در پکیج آموزش وردپرس، 0 تا 100 کار با پنل مانند آپلود عکس و فیلم، محتوا گذاری بر روی سایت، تغییر محتوای وب سایت، ساخت برگه و نوشته، ساخت دسته بندی نوشته، ساخت محصولات و دسته بندی محصولات در وب سایت های فروشگاهی و سایر موارد آموزش داده می شود.

طراحی سایت ارزان فروشگاهی

اگر صاحب کسب و کاری هستید که کالا و یا خدماتی ارائه می دهید و قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را دارید، بهترین گزینه برای ابتدای کار راه اندازی وب سایت فروشگاهی ارزان قیمت می باشد. رادی وب می تواند در این زمینه شما را راهنمایی کند. وب سایت های فروشگاهی که ما طراحی می کنیم با استفاده از ووکامرس است. ووکامرس قوی ترین فروشگاه ساز وردپرس است و از آنجایی که ساخت سایت با وردپرس مقرون به صرفه است، بهترین گزینه برای شروع کسب و کار آنلاین طراحی سایت ارزان قیمت فروشگاهی است. سایت های فروشگاهی که ما تولید می کنیم از پایه کد نویسی می شوند. تمام سایت ها سرعت بالایی دارند همچنین اصول ایمنی وب سایت در ساخت تمامی سایت ها رعایت شده است. ما می توانیم شما را راهنمایی کنیم که برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی تان در ابتدای کار چه نوع وب سایتی را انتخاب کنید بهتر است.

قالب های سایتی که رادی وب برای وب سایت های فروشگاهی می سازد قابلیت اضافه کردن تمامی امکانات را دارند. مثلا در قالب های فروشگاهی می توان قابلیت مقایسه محصولات، اضافه کردن ویژگی برای محصولات، خرید محصول با توجه به ویژگی خاص آن محصول، فیلتر محصولات بر اساس ویژگی های محصول، قابلیت مارکت پلیس کردن فروشگاه و بسیاری از امکانات دیگر را دارد.

ارزانترین طراحی وب سایت ریسپانسیو

همانطور که ما همیشه گفته ایم، کاربران موبایل هر روز رو به افزایش هستند به همین دلیل گوگل تاکید زیادی بر روی موبایلی بودن سایت ها دارد.  طراحی وب سایت با استفاده از بوت استرپ مناسب ترین روش ریسپانسیو کردن وب سایت است. طراحی سایت باید حتما به صورت ریسپانسیو و با استفاده از بوت استرپ باشد. رادی وب تمامی قالب ها را با استفاده از بوت استرپ و کاملا ریسپانسیو در تمامی دستگاه ها طراحی می کند.

طراحی سایت شرکتی ارزان

طراحی سایت شرکتی به معنای طراحی قالب وب سایت برای معرفی شرکت ها ، اشخاص، خدمات و معرفی محصولات و خدمات آنها است.  تمام کسب و کارها می توانند وب سایت شرکتی برای معرفی شرکت داشته باشند. برای کسب و کارهایی که به تازگی شروع به فعالیت کردند طراحی سایت شرکتی گزینه بسیار مناسبی برای شروع فعالیت می باشد.

برخی از سوالات متداول در مورد طراحی سایت ارزان

آیا طراحی سایت ارزان کیفیت کمتری دارد؟

خیر، طراحی سایت ارزان به معنای کیفیت پایین تر نیست. تمامی سایت هایی که طراحی می شوند از پایه کدنویسی می شوند و دارای کیفیت بالایی هستند ما فقط به دلیل رضایت مشتری سایت های ارزان طراحی می کنیم.

قالب هایی که ساخته می شود از قالب ساز ها استفاده می شوند؟

خیر، تمامی قالب ها از پایه کدنویسی می شوند و قالب های آماده که در فروشگاه قالب سایت رادی وب نیز هستند تماما قبلا از پایه کدنویسی شده اند و از هیچ پلاگین سایت سازی در طراحی آن استفاده نشده است. طراحی قالب سایت از پایه بسیاری از باگ هایی که قالب ساز ها ایجاد می کنند را ندارد. قالب ساز ها  مشکلاتی مانند سرعت پایین، ایمنی پایین ، کندی صفحات، عدم رعایت اصول سئو در طراحی ، تداخل با برخی پلاگین ها، مشکل در به روز رسانی پلاگین ها و پنل وردپرس، عدم پشتیبانی را دارند. ما در رادی وب تمامی سایت ها را با پشتیبانی یک ساله به صورت رایگان ارائه می دهیم.

آیا قالب های ارزان قیمت وب سایت دارای ایمنی کافی هستند؟

بله تمامی سایت ها کاملا ایمن هستند. پس از طراحی سایت و آپلود بر روی دامنه ما ابتدا سایت را ایمن سازی می کنیم.

آیا قالب های ارزان بهینه سازی شده هستند؟

بله در طراحی قالب ها تمام اصول سئو و بهینه سازی سایت در نظر گرفته می شود. در فروشگاه قالب رادی وب، قالب های آماده سایت رایگان نیز موجود می باشند که با بهترین کیفیت و رعایت تمام اصول استاندارد سئو از پایه کدنویسی شده اند.

نتیجه گیری

امروزه با توجه به گسترش اینترنت، ساخت یک وب سایت حرفه ای و ارزان برای هر کسب و کاری لازم و ضروری است. اگر قصد راه اندازی کسب و کار آنلاین را دارید ما پیشنهاد می دهیم در ابتدای کار با طراحی یک وب سایت ارزان قیمت شروع کنید و کم کم سایتتان را گسترش دهیدو امکانات بیشتری به آن اضافه کنید.